Mijn ouders kwamen een week eerder met de auto vanuit Nederland en zijn naar Oxford en de Cotswolds geweest. Daarna zijn ze doorgereden naar Cardiff. Ik ben met de trein naar Cardiff gegaan. Het was een regenachtige treinreis van bijna 6 uur, maar dan ben je er ook

We zijn eerst naar Cardiff gegaan. Daarna zijn we doorgereden naar het het westerlijkste puntje (Llangennith). Daarna door richting de Brecon Beacons (Llandeio, Llandovery, Brecon en Abergavenny). Toen verder naar het oosten (Monmoth, Ross-on-Wye, Herreford en Ledbury). Toen het Forest of Dean bezocht en doorgereden naar Cheltenham. En daarna via Oxford terug naar Cambridge.
De foto's zijn gemaakt met een mobiel, maar door het mooie landschap zijn ze nog redelijk goed. Verwacht niks bijzonders, maar ik wil jullie toch een indruk geven. Wales is soms een vergeten stukje van de Britse eilanden.

Croeso i Cymru (welkom to Wales)

Stukje Cardiff Bay vanaf een bootje

Millenium Centre in Cardiff Bay

Parkje in Cardiff

straatje in Cardiff

Zee in zuid-west Wales

Uitzicht vanaf het hotel in Llangennith

Op een heuvel inde buurt van Llangennith

Onderweg bij een oud kasteel

Stukje kasteel

Bruggetje uit 1773 tijdens in wandeling

En het riviertje dat er onder stroomt

uitzicht in Brecon Beacons vanaf een van de hoogste toppen

Forest of Dean (officeel niet Wales, maar West Midlands)

De tuin bij het laatste hotel in Cheltenham
Het zou leuk zijn als je en berichtje achter laat. Ik weet zelf al zeker dat ik terug wil naar Wales en ik hoop dat ik aan andere mensen laat zien hoe mooi het daar is.