Kom maar door
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze hebben ook stacaravans, heel mooi sanitair en een prachtig zwembad, waar de zwaluwen overheen vlogen om mugjes uit het water op te pikken
En 360 graden om de camping heen allemaal gebergte. Er zijn ook bergliften dus je hoeft nieteens te klimmen als je wilt
en er is WiFi
Authentiek dorpje zit op 2 minuten loopafstand met kleine winkeltjes en met de auto zit je zo in Geneve of Lausanne. Wat wij ook heel leuk vinden is met de panorama-trein de bergen in. Zo'n trein met enorme ramen waardoor je de meest mooie uitzichten hebt.
dus wordt of noord-Frankrijk of Duitsland.

xIirtJj schreef:In Frankrijk is het nu ook niet zo heel mooi weer. Mijn zusje is namelijk voor 5 maanden daar. Ook op een camping, maar op stage.
Duitsland raad ik je de Eiffel aan. Is ongeveer vier uurtjes rijden. Maar echt zo mooi. Ik kom er een soort van vandaan en ik ben er echt gek van. Prachtige omgeving, leuke plaatsjes in de buurt waar je kan rondsnuffelen of shoppen.
Jes schreef:Op de gok zou ik nu niet naar Frankrijk gaan, augustus is DE vakantie maand in Frankrijk (lees hoop kantoren en winkels dicht en al die mensen gaan op vakantie waarvan het gros in Frankrijk blijft).

Die cottages aan het meer