Iedereen weet van de verschrikkelijke ramp die 17-07-2014 is gebeurd.

Het leven gaat gewoon door en het moment dat ik weer ga vliegen komt steeds dichterbij, ik heb erg veel vragen van familie en vrienden gehad zoals: Durf je nog wel te vliegen? Met welk gevoel ga je dan het vliegtuig in? En natuurlijk veel van dit soort: 'Je bent gek dat je nog gaat vliegen' 'je gaat je leven toch niet riskeren'.
Tja en dan ga je denken. Ik vind het vreselijk wat er gebeurd is, ik ben een type die mij dit soort dingen ontzettend aantrekt en ik weet zeker dat ik nog heel vaak aan deze ramp ga denken.
Maar goed ik ga binnenkort wel op vakantie en de vragen van familie en vrienden ben ik eens over na gaan denken, zou ik mij anders voelen bij de eerste keer vliegen na deze ramp? Hoewel ik altijd alle rampscenario voor bij zie flitsen wanneer ik in het vliegtuig stap denk ik niet dat ik nu met een ander gevoel in stap.
Voor mijn idee is het voor al nu dat ik mij 'rot' voel over deze ramp, hoewel ik vast nog wel een keer aan de ramp zou denken tijdens mijn reis ben ik niet bang om in te stappen.
Hoe is jullie gevoel hierbij, moeten jullie binnenkort al een keer vliegen? Zoja met welk gevoel denk jij in het vliegtuig te stappen?