Genoeg bokkers die op vakantie gaan maar er zijn ook bokkers die thuis blijven in de zomervakantie. Hier ben ik er één van. Normaal ga ik altijd op vakantie maar dit jaar blijf ik thuis. Ik heb wel vier weken vrij van stage/school en ga een weekend naar centerparcs. Maar dan blijven er nog 3,5 week over. Wát kan ik doen? De eerste week heb ik al iets ingepland (dagje shoppen, dagje sauna, huis opruimen
) en vanaf de 2e week is mijn vriend ook vrij. Ik heb alleen geen idee wat we kunnen doen hier in Nederland
Omdat ik al wist dat ik niet op vakantie zou gaan dit jaar heb ik ook niks gespaard dus qua budget kan ik ook niet heel veel. Maar dagjes uit of een (goedkope) hotelovernachting zal zeker kunnen. Pretparken ben ik allemaal wel geweest en voor 30 euro vind ik de Efteling wel leuk voor een keer (en ben dit jaar al geweest). Ik zat nog te kijken voor Preston Palace maar dan ben je ook zo € 100,- per persoon kwijt voor 1 nacht. Wie kan mij helpen?
Iedereen is dan buiten van het mooie weer aan het genieten, dus binnen is het lekker rustig