Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Axivoca123 schreef:Ben je van plan om in Europa te blijven?
Muga schreef:Axivoca123 schreef:Ben je van plan om in Europa te blijven?
Eigenlijk staan alle bstemmingen nog open. Ik heb een idee wat ik uit wil geven en wil naar de zon. Verder nog geen idee wat ik wil. Sta overal voor open. Je moet soms risico's nemen denk ik dan maar weer.
Alle tips zijn dus welkom!
Mijn budget is Max 1000 euro denk ik nu.
Wat betreft de groepsreizen, heb ik idd het probleem dat de planning me niet zo bevalt. Dat vind ik dan weer zonde van men geld.
Muga schreef:Oh oke! Ik had anders gezegd om lekker naar ons toe te komen in Sint Maarten. Mijn ouders hebben een Bed & Breakfast, misschien had ik wel iets voor je kunnen regelen. Maar een complete reis naar Sint Maarten is denk ik helaas wel duurder dan 1000,-.
Ik wens je succes om een leuke vakantie te vinden!
Italie misschien?
Petrichor schreef:Als je informatie wilt over de Canarische eilanden vraag het gerust, ik weet er alles van!
Muga schreef:Petrichor schreef:Als je informatie wilt over de Canarische eilanden vraag het gerust, ik weet er alles van!
Nou vertel... hihi
Wat is het leukste eiland, een gezellig stadje, leuk hotelletje, als dat niet allinclusive is, wat zijn dan ong de kosten voor een keer uit eten?
Voordeel van allinclusive vind ik dat ik geen verplichte extra kosten hoef te maken... weet ik wat ik kwijt ben, zeg maar...