Heb de zoekfunctie gebruikt, nu kan ik natuurlijk blind zijn, maar mocht er toch al een soort gelijk topic zijn: mijn excuses!
Beste bokkers,
Ondertussen is het al halverwege juni, en staat de zomervakantie voor de deur! Dus mijn vraag, waar gaan de bokkers dit jaar heen? Word het de zon? de bergen? Of toch maar naar de andere kant van de wereld???
Ik ga dit jaar naar Frankrijk/Zwitserland, om precies te zijn naar chatel (uurtje van Genève af). Ben van plan om lekker een paar dagen de bergen in te trekken met een vriendin, iemand die dit ook gaat doen? Moet daarnaast nog verschillende ponykampen begeleiden en heb zelf nog een instructieweek (helaas gewoon in Nederland).
gelijk als de zomervakantie start met gezin en vrienden op vakantie naar gran canaria. Dit keer een all inclusive voor 2 weken. Vorig jaar naar zuid Frankrijk geweest, daar een sta caravan gehuurd maar als ik alles bij elkaar optel, zoals benzine, tol, eten en drinken ben ik nu dus gewoon all inclusive net zoveel kwijt.... tja toen was de keuze snel gemaakt om te vliegen haha
EngeltjeS
Geplaatst: 16-06-14 06:54
ik ga vandaag met mijn haflinger naar Moravita in Coevorden. Voor het eerst dat we samen weg gaan. En best spannend hihi.
De planning is zuid Frankrijk maar vraag me af of het haalbaar is. Gisteren door een som ongelukje mijn enkel heel lelijk gebroken en meteen geopereerd. Dus nu naar afwachten hoe en wat.
Patty14
Geplaatst: 16-06-14 07:13
xxrossiexx schreef:
Ah Turkije! Staat op mijn verlanglijstje voor volgend jaar! Waar ga je precies heen?
Bodrum!
Mars schreef:
Wij gaan pas weg in oktober omdat we eerst nog trouwen. Onze huwelijksreis gaat naar het zonnige Florida