Aller eerst wil ik even zeggen dat ik geen idee heb of dit in het juiste forum staat, excuseer!
Van september 2013 tot en met november 2013 ben ik op stage geweest naar een renstal in Engeland. En dat is zo goed bevallen voor het bedrijf en mij, dat ik weer terug ga om daar te werken na mijn studie. Wat dus officieel eindigt op 21 juli.
Ik wil graag tussen 28 juli en 2 augustus die kant op vliegen. En nu sta ik dus voor de twijfel.. met ruim 100 euro verschil (wat voor iemand van mijn leeftijd / inkomen veel geld is), met welke maatschappij ik zal gaan vliegen.
Ik kan met Jet2 vliegen, of met het vertrouwde, duurdere KLM. Is er iemand die ervaring heeft met Jet2?
Nu is het natuurlijk zo dat ik maar een uurtje in het vliegtuig zit, dus ik zal weinig te maken hebben met slecht eten of oncomfortabele stoelen.
Daarnaast ben ik gewoon van plan om een retour te boeken, omdat enkele vluchten dubbel zo duur zijn.
Is er dan misschien ook iemand die mij meer kan vertellen wat er gebeurt als je niet op komt dagen op je retour vlucht.. ik heb namelijk geen idee

Alvast bedankt bokkers!