Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:Het mag gewoon van alles zijn, maar we moeten natuurlijk wel rekening houden met de (puber)dames. De één ligt het liefst de hele dag aan het strand, de ander wil cultuur snuiven en de jongste vindt alles wel leuk.
We gaan ongeveer een weekje weg (ivm de honden) en het budget is ongeveer tot 2500 euro.
lienieminie schreef:OMG ons gezin bestaat ook uit man, vrouw, 3 kinderen van 11, 15 en 17!!
hahaha toevallig (ik ben die van 15)
wij gaan 3 weken naar indonesië mijn moeder werkt bij klm en sinds kort kunnen wij met korting geboekt IPB boeken ofzo dus de afgelopen 3 a 4 jaar zijn wij naar maleisië, thailand (toen waren er geen tickets dus deden we met onze boot rondje waddeneilanden ook niet verkeerd om daar paard te rijden) en nu dus 3 weken indonesië
thailand is echt aan te raden!!!!
Rowdine schreef:Ik zou zeker niet naar Florence of naar Barcelona gaan, veel te heet in de zomer.
Zou geloof ik eens kijken naar Kroatië, Hongarije en Polen. Allemaal behoorlijk onderschatte landen waar het prachtig is
Mallorca is trouwens ook een aanrader, leuke cultuur en een mooi strand. Niet duur ook!