Ik zit momenteel met een vraag in mijn hoofd waar ik zo snel geen antwoord op kan krijgen en dat knaagt best wel een beetje.

Het zit namelijk als volgt.
In januari moesten wij op het werk aangeven wanneer wij vakantie wilde, helaas werd dit op een dag overlegt dat ik vrij was en dus de laatste keuze had. Toen ik de volgende dag op mijn werk kwam zag ik dat mijn enige keuze was of in mei vakantie of in oktober (herfstvakantie). Gezien mijn vriend in mei geen vrij kon krijgen en in oktober wel was de keus natuurlijk snel gemaakt.
Nu hebben wij een paar weken later dus een vakantie geboekt naar Gran Canaria in de herfstvakantie, eigenlijk heel erg tegen onze zin in maarja het was dat of niets.
Na vaker zulke akkefietjes op het werk te hebben gehad was ik het zo zat en heb ik het ontslag genomen. Nu dacht ik opeens van hé zou onze vakantie dan niet verzet kunnen worden naar eind juni, juli of augustus?
Ik weet dat ik het beste het reisbureau waar wij hebben geboekt kan bellen, maar goed het is vandaag zondag en gezien het best wel knaagt zou ik graag weten of bokkers hier misschien ervaring mee hebben.
Dus wie weet of dit mogelijk is?