Ik heb volgende week woensdag opnames van flikken maastricht. Moet om 8uur sochtends al beginnen en wil er al een dag van te voren zijn. Ik moet nog een overnachtingsplek zien te vinden dichtbij of in het. Centrum
weten jullie iets goedkoops waar ik kan overnachten voor twee nachtjes?
Oeh leuk! Weet je al waar de opnames zijn? Is altijd leuk, wij lopen regelmatig tegen de opnames aan. En heel soms staan ze zo'n beetje in je eigen achtertuin te filmen
Spannend. Maastricht is een leuke stad hoor, we zijn echt niet enger dan andere, al willen sommige statistieken ons dat laten geloven Ik hoop dat je veel plezier hebt tijdens de opnames. Ik heb even in je profiel gespiekt, dan weet ik op wie ik moet letten als het uitgezonden wordt
Nou ik woon vlakbij M'stricht, maar heel vrijwillig ga ik er niet naar toe. Wat een drukke stad is M'sticht. Tenminste dat vind ik. Je kunt er wel gezellig terrasjes pikken, en een rondrit door de stad maken met paard en koets.
Of als je zo kortbij bent, mag je op de koffie komen!
Hihi, zo druk is het nou ook weer niet. Nou ja, soms wel hoor, daar heb je gelijk in. Maar er zijn toch ook hele mooie en stille plekjes te vinden. Soms is het net alsof je in de middeleeuwen belandt bent. Maar ik ben bevooroordeeld, ik ben er geboren, heb er het grootste deel van mijn leven ook gewoond en ken de stad goed. Jaha, het duurt eeuwen voordat het uitgezonden wordt. Een kennis van ons heeft vorig jaar ook een "rol" gedaan, werd een paar weken geleden pas uitgezonden. Is wel lachen natuurlijk, we wisten welke "rol" hij gespeeld heeft, hij is welgeteld 3 keer 20 seconden in beeld geweest en hij was erg "dood". De eerstvolgende keer na de uitzending zag hij er toch een stuk beter uit
Ahh ik heb best veel kennissen die mee hebben gedaan als figurant, vooral in de eerste 2/3 seizoenen De hofnar is volgens mij wel een aardige setting, vroeger zat in dat gebouw mijn tandarts Schuin tegenover ligt de peroen, daar kun je iig erg lekker eten Spannend, als je nog vragen hebt dan roep je maar
JA, als je de deur uitloopt bij de hofnar meteen naar links, dan heb je aan je rechterkant het vrijthof. Als je dan even doorloopt dan is daar is het begin van het centrum. 2 minuten lopen ofzo
Recht tegenover je zit de sint servaas kerk, 1 van DE toeristen trekkers. Een pracht van een kerk! Schuin daarachter staat de st Jan's toren ook heel bekend. De oude brug is ook leuk om overheen te lopen en brengt je in het andere (onbekendere) deel van het centrum. Als je dan rechts af gaat door de rechtstraat kom je uiteindelijk op plein '92 uit en vandaar kun je over de nieuwe brug terug richting centrum. Je komt dan uit in het stadspark. Rechtsaf ga je terug het centrum in linksaf kun je een stuk door het stadspark lopen. Om de "vief köp" heen (is de vijver in het park) dan kom je ook bij de oude stads muren terceht en daar kun je ook naar boven. Dat is zeker de moeite waard