Dit jaar hebben mijn vriend en ik een 'simpele' vakantie geboekt naar Gran Canaria, omdat ik net een nieuwe baan had en ik dus eigenlijk een paar weken vakantie kreeg buiten de vakantie van mijn vriend om, nu hebben we gelukkig 1 weekje samen waardoor we nog 1 weekje met z'n tweeën op vakantie kunnen..

Volgend jaar wil ik het echter totaal anders doen.. Ik wil mij nu eigenlijk al een beetje voorbereiden ik weet dat dat erg vroeg is, maar ik kan echt toeleven naar iets wat ik ontzettend graag wil..
Wij willen volgend jaar een paar weken ergens naar toe waar je echt een droom vakantie hebt natuurlijk is een droom vakantie voor iedereen wat anders, maar voor ons is dat voornamelijk veel luxe, zeer mooie bountystranden, een resort of van die mooie rietenhutjes wat echt op het strand gelegen moet zijn..
Wij zitten te denken aan een vakantie naar de Malediven ook hebben wij al zitten kijken naar Bora Bora alleen is dit wel heel erg ver weg en dat houd ons dan een klein beetje tegen.. Ook hebben we zitten kijken naar Cuba en Aruba ook ontzettend mooi maar volgens mij net allemaal iets minder..
Als jullie andere suggesties hebben horen wij die uiteraard heel erg graag, ik weet dat het allemaal nog erg lang duurt maar wij houden ons er erg graag mee bezig. Wij hebben geen budget onze enige eis is écht optimaal genieten.. Wel zou ik willen weten wat jullie voor zo'n vakantie hebben betaald op internet word ik er niet veel wijzer uit omdat het gigantisch varieert, dit mag eventueel ook per pb.

Zoiets als onderstaande foto.