Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en natuurlijk eten
Of noord spanje aan de costa's ?
Italië is nog wel een optie (zie Napels).
(Wat niet) Ben je er zelf geweest?
met die maatschappen ben ik dus wel bekend. Maarja, waar ga je heen...
In goedkope vakanties zoeken ben ik (samen met mams) normaal ook wel goed.
Egypte? Of de azoren? Caribische eilanden? Annash schreef:Het gaat niet zozeer om waar we mee boeken als wel de locatie waar we heen willenIn goedkope vakanties zoeken ben ik (samen met mams) normaal ook wel goed.
Bussen zijn, zeker bij vooruitplannen, vrij goedkoop, en youth hostels zijn er zat. Newcastle zou ik dan persoonlijk overslaan
En als je ook echt ngo even wat natuur wat zien moet je zeker een tussenstop maken in Glencoe, dat is zó'n mooi plekje 
Ik ben van de zomer twee weken in Zweden rondgetrokken en dat kwam op ongeveer 700 uit, inc. vluchten. Zou goedkoper kunnen, maar ik was al vrij 'goedkoop' uit. Eten en overnachten is daar simpelweg duur. Wel goede busverbindingen die niet te duur zijn.
Killyenn schreef:Schotland is best te doen op budget, afhankelijk van je luxe-eisenBussen zijn, zeker bij vooruitplannen, vrij goedkoop, en youth hostels zijn er zat. Newcastle zou ik dan persoonlijk overslaan
En als je ook echt ngo even wat natuur wat zien moet je zeker een tussenstop maken in Glencoe, dat is zó'n mooi plekje
Scandinavië is niet het goedkoopst, quite the oppositeIk ben van de zomer twee weken in Zweden rondgetrokken en dat kwam op ongeveer 700 uit, inc. vluchten. Zou goedkoper kunnen, maar ik was al vrij 'goedkoop' uit. Eten en overnachten is daar simpelweg duur. Wel goede busverbindingen die niet te duur zijn.
Verder is er nog Ierland wat ook verassend mooie plekken heeft, and what about Oost-Europa? Praag is bijvoorbeeld een leuke stad. Of een hele andere kant op: Ijsland? Easyjet heeft nu ook vluchten naar Reijkjavik en het is schijnbaar een geweldig land om rond te trekken
Ik had het rondje gerekend qua kilometers en gekeken naar de overtocht, dan zat ik op 250 euro. Als je uitgaat van 30 euro per nacht (gemiddeld) voor overnachting (wat hier en daar nog vrij krap is, geloof ik) dan ben je voor 5 nachten (zoals ik de route had uitgestippeld) alweer 150 euro kwijt. Dan heb je nog maar 100 euro over als je onder de 500 wil blijven...