Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Het gaat niet zozeer om waar we mee boeken als wel de locatie waar we heen willenIn goedkope vakanties zoeken ben ik (samen met mams) normaal ook wel goed.
Killyenn schreef:Schotland is best te doen op budget, afhankelijk van je luxe-eisenBussen zijn, zeker bij vooruitplannen, vrij goedkoop, en youth hostels zijn er zat. Newcastle zou ik dan persoonlijk overslaan
En als je ook echt ngo even wat natuur wat zien moet je zeker een tussenstop maken in Glencoe, dat is zó'n mooi plekje
Scandinavië is niet het goedkoopst, quite the oppositeIk ben van de zomer twee weken in Zweden rondgetrokken en dat kwam op ongeveer 700 uit, inc. vluchten. Zou goedkoper kunnen, maar ik was al vrij 'goedkoop' uit. Eten en overnachten is daar simpelweg duur. Wel goede busverbindingen die niet te duur zijn.
Verder is er nog Ierland wat ook verassend mooie plekken heeft, and what about Oost-Europa? Praag is bijvoorbeeld een leuke stad. Of een hele andere kant op: Ijsland? Easyjet heeft nu ook vluchten naar Reijkjavik en het is schijnbaar een geweldig land om rond te trekken