)Ik vroeg me af of er iemand ervaring(en) heeft met http://www.airbnb.nl
Het lijkt me namelijk heel handig om via hier een kamer/appartement te huren.
Maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid.
Iemand ervaring(en)?
.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

Hevonen schreef:1 goede ervaring, prima contact, alles keurig voor elkaar en 1 slechte. Zo slecht dat we direct moesten verkassen. Bij AirBnB geld teruggevraagd (we hadden immers iets anders moeten huren) en ook gekregen voorzover dat het deel van de verhuurder was. Dat was het totaalbedrag minus (meen ik) 30 procent. Omdat we met ons beiden voor 4 dagen hadden geboekt was dat toch nog een flink bedrag wat we niet terugkregen. Maar verder alles netjes, ook contact met AirBnB.
Magisch!
Het is een leuke en voordelige manier van overnachten. Meestal vriendelijke mensen! Wel 2 negatieve ervaringen gehad, 1x terecht gekomen in het huis van een dealer/wietkwekerij in Amerika. Hij had de sleutel ergens neergelegd we gingen naar binnen zagen een kamer vol met planten en wisten niet wat er nog meer allemaal zou zijn, zijn direct vertrokken (je weet sowieso niet of de politie een x invalt, in welke staat hij zelf thuis komt of dat hij ruzie heeft met een andere dealer). Stond niks over in zn reviews. Voor de rest nog 1x een heel onvriendelijk echtpaar gehad. Verder altijd prima ervaringen ook met mensen met wisselende recensies. Dus let in ieder geval wel op recensies en op je gevoel. Als iets niet goed voelt kan je beter vertrekken maar gelukkig hoeft dat meestal niet
Ik lees altijd de recensies, als deze negatief zijn dan zoek ik direct verder.