Sunnybeach, Salou of blanes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

Sunnybeach, Salou of blanes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 22:11

Dilemmas,...Als je gaat voor stappen en strand... Welke zou jij doen?
Boekingdilemmas, we weten het echt niet! Ervaringen gevraagd!

renate5

Re: Sunnybeach, Salou of blanes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:14

Ligt eraan met hoeveel personen, jongens/ meiden, budget en leeftijd.. Persoonlijk vond ik Salou het leukst! Sunnybeach was een beetje corrupt en voelde mij er niet altijd veilig. Blanes is vergelijkbaar met Salou, maar kleiner opgezet.

veerle92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:15

Blanes! Echt een heerlijk strand en leuke café's en discotheeks

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 23:57

Mallorca is er ook aan toegevoegd! blanes is afgevallen omdat het qua stappen bij veel schijnt tegen te vallen.

Dankjulliewel verder! :D

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 08:41

Mallorca is ook erg leuk! Het Nederlandse gedeelte (el arenal) is qua stappen niet zo groot, maar als j naar Playa loopt heb j een groot Duits uitgaansgebied. Je moet er van houden ;) ik vond het erg gezellig!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 08:44

1993-1994 Salou geweest zo geweldig
2000 gewerkt op Salou wederom geweldig
2004 weer gewertk op Salou terwijl ik een oudje ben

2014 men wil dat ik weer kom werken duhhhh ik sla nu maar over

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 08:50

-
Laatst bijgewerkt door LOVESUSHI op 02-02-22 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:05

Albumhoes hoor ik nog leukere verhalen over ! Anders Mallorca, blanes/Salou zit vol Nederlanders, en sunny beach zou ik echt nooit heen gaan :=

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:12

Ik heb inmiddels al vele stapvakanties gehad en kan wel zeggen dat ik Albufeira het vetst vond! (Oude gedeelte). Mallorca is ook wel een aanrader.

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:16

Veel jongens gaan naar sunnybeach ivm de lage bierprijs, maar heb veel verhalen gehoord dat veel mensen zich daar niet veilig voelen. Wij gaan wss naar Mallorca.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 11:04

renate5 schreef:
Mallorca is ook erg leuk! Het Nederlandse gedeelte (el arenal) is qua stappen niet zo groot, maar als j naar Playa loopt heb j een groot Duits uitgaansgebied. Je moet er van houden ;) ik vond het erg gezellig!

Ja precies we zouden dan ergens in el arenal boeken. Maar daar kun je dus niet geweldig stappen? Ja of je moet dus naar de duitsers haha. Hoe is de sfeer verder in Mallorca? En gaat er veel jeugd van rond de 18 naar toe? :D

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 11:08

tita schreef:
1993-1994 Salou geweest zo geweldig
2000 gewerkt op Salou wederom geweldig
2004 weer gewertk op Salou terwijl ik een oudje ben

2014 men wil dat ik weer kom werken duhhhh ik sla nu maar over

Klinkt dus positief! Salou lijkt mij persoonlijk nu ook het meest er uitspringen :j

wil94 schreef:
Veel jongens gaan naar sunnybeach ivm de lage bierprijs, maar heb veel verhalen gehoord dat veel mensen zich daar niet veilig voelen. Wij gaan wss naar Mallorca.

Ja dat hoor ik dus ook te veel, en daarom krijg ik wat de twijfels over die bestemming, wij allemaal trouwens.
het is heel aantrekkelijk die lage prijzen, mooie bestemming en goede stapgelegenheden, maar die curruptie
daar maakt alles natuurlijk een stuk minder leuk..
Het is onze eerste vakantie alleen naar het buitenland, dus een beetje vertrouwen in de bestemming is wel fijn haha

Pasamba schreef:
Ik heb inmiddels al vele stapvakanties gehad en kan wel zeggen dat ik Albufeira het vetst vond! (Oude gedeelte). Mallorca is ook wel een aanrader.

Nog nooit van gehoord! Komen daar veel Nederlanders? Ik zal wel even googlen :D

LOVESUSHI schreef:
misschien Malgrat er ook aan toevoegen? weet niet met hoeveel je wilt gaan, strand is geweldig en uitgaan is geweldig, wel rustig kwa Nederlanders maar ik was met mn vriend en aan het eind hadden we een hele groep.

Die hadden we er eerste instantie al bij haha! Alleen na veel verhalen schijnt het toch wat minder te hebben dan een Salou, Mallorca of Sunnybeach :)

Celiien schreef:
Albumhoes hoor ik nog leukere verhalen over ! Anders Mallorca, blanes/Salou zit vol Nederlanders, en sunny beach zou ik echt nooit heen gaan :=

Ook nog nooit van gehoord! Zal even googlen!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 11:10

Mijn nichtje wil naar ljoret.

Ik ben in albufeira geweest. Niet in de strip maar oude gedeelte. Stad was prima te doen, mooi complex net zwembad. Echter gingen wij niet voor het stappen maar voor de zon strand en bezienswaardig heden. Zodra de stad vol stroomde met Stappers zijn wij gegaan ..

Mn broertje is naar chersonisos geweest, zusje naar Sunny beach. Dat vond ze wel leuk maar geen mogelijkheid om leuk te winkelen. Wel goedkoop allemaal en een hoop oplichters daar..

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 11:12

Jammer dat je Blanes laat afvallen, ik vond het er namelijk enorm gezellig. Stappen is ook echt leuk daar! Dit jaar ga ik er werken :)

Sunny beach zou ik niet doen, hoor ik wel leuke verhalen vande mannen over maar van de vrouwen niet zo

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 15:00

xTammyy schreef:
Jammer dat je Blanes laat afvallen, ik vond het er namelijk enorm gezellig. Stappen is ook echt leuk daar! Dit jaar ga ik er werken :)

Sunny beach zou ik niet doen, hoor ik wel leuke verhalen vande mannen over maar van de vrouwen niet zo

Nee sunnybeach hebben we ook een beetje laten varen..

Blanes grote twijfels. De een zegt super leuk, de ander vind het saai..

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 15:01

Jolandaa_ schreef:
Mijn nichtje wil naar ljoret.

Ik ben in albufeira geweest. Niet in de strip maar oude gedeelte. Stad was prima te doen, mooi complex net zwembad. Echter gingen wij niet voor het stappen maar voor de zon strand en bezienswaardig heden. Zodra de stad vol stroomde met Stappers zijn wij gegaan ..

Mn broertje is naar chersonisos geweest, zusje naar Sunny beach. Dat vond ze wel leuk maar geen mogelijkheid om leuk te winkelen. Wel goedkoop allemaal en een hoop oplichters daar..

Cherso leek de anderen leuk, alleen heb ik negatieve ervaringen mee haha :)
Dus moest maar niet!

Blijft lastig dit! vakantie zoeken :')

We gaan straks naar een reisbureau, miss kan die ons verder helpen!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:06

Ik ben op mijn 18de in Callela geweest wat ik ook echt heel leuk vond. Salou en Chersonissos ook geweest. Van deze 3 vond ik chersonissos toch het leukste maar dat is een jaar of 4 geleden. Toen was het wat voor de oudere jongeren :)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:10

Ik ben in Blanes geweest en vond het persoonlijk niet zo heel leuk. Het zit VOL met Nederlanders, je wordt er helemaal gek van. Als je op stap gaat kom je alleen maar Nederlanders tegen, vind ik persoonlijk echt niet leuk :n In Lloret zijn we toen ook geweest, vonden we wel heel leuk! Groot, veel en eindelijk eens andere nationaliteiten haha. Overigens hebben we ons verder prima vermaakt in oud Blanes, waar de Nederlanders gelukkig niet zaten haha :j Ik vind Blanes geen aanrader! Maar het is maar net wat je wilt natuurlijk :)

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:13

_Bitje_ schreef:
renate5 schreef:

Ja precies we zouden dan ergens in el arenal boeken. Maar daar kun je dus niet geweldig stappen? Ja of je moet dus naar de duitsers haha. Hoe is de sfeer verder in Mallorca? En gaat er veel jeugd van rond de 18 naar toe? :D

El Arenal is op zich wel leuk hoor. Wel redelijk veel kroegjes. Het Duitse gedeelte is erg gezellig. Je zou eens een aantal filmpjes kunnen opzoeken op Youtube. Kun je de sfeer bekijken en kijken of het wat voor jullie is.

Maar als ik jouw berichtjes zo lees dan zou ik Salou aanbevelen! Daar heb je echt leuke kroegjes, discotheken, mooie boulevard, leuke kroegentochten, 2 waterparken, pretpark en veel jeugd :)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 18:59

Het is nu twijfelend tussen salou en Mallorca.. 2 willen salou, 1 wil Mallorca.. moeilijk. Welke bestemming heeft het meeste voor jongeren ?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:05

lucifertje schreef:
Ik ben op mijn 18de in Callela geweest wat ik ook echt heel leuk vond. Salou en Chersonissos ook geweest. Van deze 3 vond ik chersonissos toch het leukste maar dat is een jaar of 4 geleden. Toen was het wat voor de oudere jongeren :)

Ik ben ook ooit naar Callela geweest, was erg gezellig inderdaad, maar zou dan toch eerder naar (naast gelegen) Lloret de Mar gaan.
Jaar daarop ben ik naar Chersonissos geweest, vond ik ook het leukst.

Vriendin van me is naar Mallorca geweest, met dr vriend. Wat ik me er van kan herinneren is dat het niet zo'n uitgaansgebeuren was daar. Niet vergelijkbaar met Cherso, Blanes, Salou etc.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:20

Ik bedoelde ook Albufeira, stomme autocorrect :')

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:24

Ik wilde ook Lloret de mar aanraden. Dit is veel grootschaliger en heeft echte discotheken. Persoonlijk hou ik daar veel meer van dan een club of een kroeg.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:25

Sunnybeach raad ik niet aan. Er is nauwelijks wat te doen in omgeving en de criminaliteit is er enorm. 'S avonds kan je niet in je eentje over straat en met zijn tweeën is het ook niet altijd veilig.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 19:30

Oke en als jullie tussen Salou en Mallorca moesten kiezen? Qua prijs en activiteiten, strand en stappen?