Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kamy schreef:Wij hebben in 2006 een rondreis met Fox gedaan. Onze eerste reis buiten Europa en we waren meteen verliefd op het land!
Net alsof er iemand bij de ontvangsthal (op het vliegveld) staat waar je je portie "stress" in moet leveren. Zo'n relaxed land! Zulke fijne mensen. En de natuur is ontzettend afwisselend. Het ene moment zit je in de Burgers Bush, en 3 uur rijden verder zit je in droog landschap tussen de cowboys. Zeker een aanrader!!!
Kamy schreef:Wij hebben in 2006 een rondreis met Fox gedaan. Onze eerste reis buiten Europa en we waren meteen verliefd op het land!
Net alsof er iemand bij de ontvangsthal (op het vliegveld) staat waar je je portie "stress" in moet leveren. Zo'n relaxed land! Zulke fijne mensen. En de natuur is ontzettend afwisselend. Het ene moment zit je in de Burgers Bush, en 3 uur rijden verder zit je in droog landschap tussen de cowboys. Zeker een aanrader!!!
Maar ik vindt het persoonlijk wel bij Costa Rica horen, en dat je er even een blik op werpt kan geen kwaad hoor!
Maar ook dat hebben we nooit als negatief ervaren. 

Leslie is een fantastisch persoon (komt uit amerika dus spreekt gewoon engels) en de dieren : luiaarden, papagaaien, tucans enz worden daar opgevangen.
Ik ga jouw info even googlen.
en de taxi is suuper goedkoop. Je moet er wel rekening mee houden dat niet alles precies op tijd rijdt zeg maar. Ze proberen het wel, maar er kunnen dingen 'tussen komen' haha. in San José heb je een hele grote bus terminal, van daaruit kan je bijna alle richtingen op
. Costa Rica zit vol amerikanen die daar reizen, dus ze zijn er wel op ingesteld. Ook het engels is daar goed te doen (ik weet niet of je Spaans spreekt? maar zodra ze een buitenlander zien, zien ze dit als gelegenheid engels te spreken. Heel erg vervelend als je je spaans wilt oefenen XD).

:

nou dat scheelt a lot haha