Nou, wij hadden een eigen tentje. En de buren zaten 1 cm naast ons links, rechts, voor, en achter ons

Je kon je tent amper uit en je had geen plek om te eten of te ontbijten buiten. Vanaf 11 uur 'morgens tot 4 uur 's avonds is er vanuit elke tent gigantisch harde muziek, wat betekend dat je ongeveer 384 verschillende soorten muziek door elkaar hoort op hard volume

Mensen kwamen bij ons soms te pas en on te pas je tent in banjeren, ookal kende ze je niet. Zat je je om te kleden, kwam een of andere gozer je tent binnen om te vragen of je drank had of een slaapplek of weet ik veel.
Mijn vriendin en ik waren standaard van 10 uur 'morgens tot 10 uur 's vaonds de camping af

Ik raad je ook zeker aan fietsen te huren of iets zodat je zelf lekker op pad kan. Wij waren met een groep jongens mee die allemaal geen fietsen hadden, en die smeekten ons op een gegeven moment hen mee te nemen achterop want die wilden ook wel eens wat overdag

Maar het uitgaan was daar wel echt heel erg leuk. Wij kwamen toen tot de conclusie dat het heel gezellig is, als je 's nachts maar lekker in een huisje slaapt op een park ofzo.