Wat doe jij tijdens een lange vlucht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Wat doe jij tijdens een lange vlucht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 23:12

Wat doe jij zoal als je een lange vlucht hebt met het vliegtuig? Lezen? Slapen? Wat om je heen kijken?

Anoniem

Re: Wat doe jij tijdens een lange vlucht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:17

Filmpje kijken op de iPad!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:17

Ik heb een aaipad en lees daarop, of speel een spelletje. De laatste vlucht hadden we een laptop bij ons met een paar films. Verder verveel ik me dood in een vliegtuig.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:20

Ik heb (mijn langste vlucht tot nu) 12 uur in het vliegtuig gezeten, en heb geslapen, media achtig ding gehuurd (met films, series, en spellen erop) in het vliegtuig zelf, en natuurlijk met mijn vriend gekletst :) Zo kwam ik de uren wel door :)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:20

Tijdens de lange vluchten die ik heb gemaakt had ik gelukkig een schermpje in m'n stoel zitten. Daarop kon ik films kijken, cd's luisteren en spelletjes spelen. Verder heb ik ook veel naar buiten gekeken.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:22

Ik volg even :) Ga binnekort ook een eindje vliegen.
Ik zet gewoon heel erg veel muziek op mijn ipod/mobiel. Kun je altijd even dopjes in doen en je afsluiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:24

Ik moet vrijdag weer 10 uur ^)

Denk dat ik een of andere film kijk op het schermpje met een sterke borrel voor de zenuwen. :')

Laatste keer had ik 3x achter elkaar the devil wears prada gekeken. :')

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:28

Is ook een leuke film :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:33

Ja! :D Ik vlieg gelukkig met KLM vrijdag, vind die het fijnste. Lekker eten, leuke stewardessen en veel films en zo.

Heb ook een keer een vlucht van 10 uur gehad met Condor, die hadden een paar schermen hangen waar een zwart wit film op speelde. -O-

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:35

Heerlijk lange vluchten :+:! Zit er liever 8 a 10 uur in dan een kort vluchtje van 2 uur.
Boekjes lezen, filmpjes kijken, mensen kijken en slapen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:41

Serieus, wat vind je daar zo leuk aan dan? 10 uur lang kan je geen kant op en er zitten allemaal vreemden naast je. Joepie :+

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:44

Kan me daar denk ik beter op instellen. Die korte vluchtjes duren zo lang :')

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:46

Wij zijn net terug van een vlucht die ruim 9 uur duurde.
Ik vind het maar niks, krappe stoelen en weinig beenruimte. :')
Maar ik heb puzzelboekje mee, muziek en verder zit ik gewoon de tijd uit.

En ik verbaas me altijd dat mensen stewardess wil worden, al dat gehannes met die wagens door dat smalle gangetje. :')
Laatst bijgewerkt door mika11 op 28-10-13 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:49

Ik ben laatst naar Zuid Afrika geweest dus behoorlijk lange vlucht.. Maar ik heb heerlijk geslapen hoor :) Verder puzzeltjes doen en lezen :) Maar ik ging met een groep dus dan praat je ook wel veel en het was mijn eerste keer vliegen, dus behoorlijk spannend en heel leuk! Dus dan gaat de tijd wel sneller :)

Maar als ik alleen zou gaan zou ik zorgen dat ik 3 boeken meeheb en die uitlezen en slapen, anders word ik echt gek van die motoren..

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:51

Anthea schreef:
Serieus, wat vind je daar zo leuk aan dan? 10 uur lang kan je geen kant op en er zitten allemaal vreemden naast je. Joepie :+

Tijdens mijn vlucht naar Suriname was het 1 groot feest. Het was net een grote familie, bijna niemand zat op z'n plek en iedereen sprak met iedereen.
Ze hebben zelfs de noodvoorraad bier moeten aanspreken en geloof dat we ook een behoorlijke hoeveelheid voedsel hadden opgemaakt.

Tijdens onze vakantie veel mensen uit het vliegtuig tegengekomen en ook tijdens de terugreis (na 3 weken) kwamen we weer veel dezelfde mensen tegen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 23:53

annastasia schreef:
Anthea schreef:

Tijdens mijn vlucht naar Suriname was het 1 groot feest. Het was net een grote familie, bijna niemand zat op z'n plek en iedereen sprak met iedereen.
Ze hebben zelfs de noodvoorraad bier moeten aanspreken en geloof dat we ook een behoorlijke hoeveelheid voedsel hadden opgemaakt.

Tijdens onze vakantie veel mensen uit het vliegtuig tegengekomen en ook tijdens de terugreis (na 3 weken) kwamen we weer veel dezelfde mensen tegen.
Party time! *\o/*

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:54

Lezen, slapen, lezen, slapen, lezen, slapen... :D
Ik háát vliegen en elke vlucht is te lang.

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:55

ik heb dan geen lange reizen in het vliegtuig maar wel met de auto en ik ga dan altijd heerlijk muziek luisteren en een beetje dutten. Ben zo door al die uren heen dan :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 09:00

Héél veel films kijken :D Ik kan nooit slapen. Toen ik naar Australië vloog een paar weken geleden (22u vliegen) heb ik 7 of 8 films gekeken op één dag :')

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 09:15

Beetje filmpje kijken en muziek luisteren. wachten tot het eten weer langs komt :-).
Slapen lukt me niet. Ik vlieg vaak op canada en dat is 9 uur vleigen. Het is niet anders, ik verheug me gewoon op de aankomst en dan vliegt de tijd ik vind vliegen niet echt vervelend.
Ik zeg altijd 8 uur op kantoor zitten lukt me ook, waarom niet in een vliegtuig? :-).

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 09:22

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 09:26

Ik ga altijd slapen met een slaaptabletje :) als je dan te vroeg wakker wordt nog een filmpje en voorbij is de vlucht!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 09:49

Ik vind lange vluchten ook altijd wel ok. Zo'n scherm voor je neus om films en series te kijken, proberen om 't eten wat je krijgt netjes op te eten zonder dat er iets op de grond valt :') Vaak slaap ik ook veel. Dan denk ik in 't begin van: ja, die film wil ik zien en die! Maar dan val ik halverwege zo'n film in slaap :')
Scheelt overigens ook dat ik maar 1.55 ben. Beenruimte genoeg :P

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:01

ik neem altijd mijn DS mee :)) en veel boeken en heb mijn laptop, over het algemeen vlieg ik elke maand naar zweden, maar das ander half uur max. Op vakantie vlieg ik vaak wat langer :) en heb ik hetzelfde bij

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:35

Ik mag over iets meer dan twaalf uur weer :Y) Moet iets van negen uur vliegen dus dat valt wel mee. Jammer genoeg een nachtvlucht, dus iedereen slaapt en er is met niemand te praten haha. Ik ga maar films kijken (vliegtuig is de beste plek om slechte films te kijken) en proberen te leren.. Maar, het is nog altijd beter dan een hangmat in het oerwoud :D