Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Ik had het vorige week toen ik in het vliegtuig vanuit Afrika zat. Kwam spontaan opzetten dus de stewardess met de bekertjes drinken had het even lastig![]()
Nu heb je in Afrika veel onverharde hobbelige wegen, en laat turbulentie nou precies zo voelen. Dus het boeide me weinig, heb gewoon lekker m'n ogen dicht gedaanDie stukjes naar beneden vallen zijn wel een beetje misselijkmakend, dat moet je niet te vaak hebben. Maar eng is het niet hoor. De piloot meldde bij ons al 'Het word nu wel een beetje eng hè? Maar maak je geen zorgen, het is maar turbulentie!'
![]()
Tip is als je echt angstig bent, naar de gezichten van de stewardessen kijken. Als er écht iets ergs mis is, zie je het wel. Als ze ontspannen blijven is er niks aan de hand, ookal klinkt het alsof de helft van het vliegtuig al in zee is gestort en de andere helft ook op weg is.
Mootje schreef:Je kunt er inderdaad niets aan doen. Het enige wat je zelf kunt doen is rustig blijven!
Ik vlieg bijna wekelijks en heb het nodige al meegemaakt...
Stewards die hele een hele tray tomatensap over passagiers gooien door plotselinge turbulentie,
Mensen op je schoot die van het toilet afkomen,
een tekort aan kotszakjes omdat er een hoop mensen meerdere zakjes nodig hebben,
gillende, huilende volwassenen.... Mensen die de nooduitgang open willen maken omdat ze eruit willen.
Ik vermaak me wel door naar iedereen te kijken... Vorig jaar naar Cuba moest ik zelf ook nog oppassen om mijn drinken niet te morsen, want mijn hand ging tot een paar keer toe bijna een meter de lucht in.
Een vlucht heb ik tot 6 uur lang last van turbulentie gehad. Dan ben je het op een gegeven moment wel zat
Marit schreef:Mootje schreef:Je kunt er inderdaad niets aan doen. Het enige wat je zelf kunt doen is rustig blijven!
Ik vlieg bijna wekelijks en heb het nodige al meegemaakt...
Stewards die hele een hele tray tomatensap over passagiers gooien door plotselinge turbulentie,
Mensen op je schoot die van het toilet afkomen,
een tekort aan kotszakjes omdat er een hoop mensen meerdere zakjes nodig hebben,
gillende, huilende volwassenen.... Mensen die de nooduitgang open willen maken omdat ze eruit willen.
Ik vermaak me wel door naar iedereen te kijken... Vorig jaar naar Cuba moest ik zelf ook nog oppassen om mijn drinken niet te morsen, want mijn hand ging tot een paar keer toe bijna een meter de lucht in.
Een vlucht heb ik tot 6 uur lang last van turbulentie gehad. Dan ben je het op een gegeven moment wel zat
Serieus?dan is het feit dat ze op 10 km hoogte zitten toch niet helemaal goed doorgekomen