Een tijdje terug was ik op zoek naar een leuke invulling van mijn zomer. Mijn vriendinnen gingen samen op vakantie maar omdat ik vorig jaar naar Ghana ben geweest en dit jaar op kamers ben gegaan had ik daar geen geld voor helaas. Toch had ik er wel vertrouwen in dat er ook voor mij iets moois op mijn pad zou komen..
En jawel, al snel kwam ik een advertentie tegen van Wendy, ydnew hier op bokt. Zij is een aantal jaar geleden met haar man naar Portugal verhuisd en heeft daar een soort boerderij met paarden, honden, varkens etc. Ze organiseren er buitenritten voor toeristen en vanaf deze zomer gaan ze er ook pottenbakcursussen geven. (http://www.quintadatapadinha.com/)
Voor deze zomer zochten ze tegen kost en inwoning nog mensen die hen kwamen helpen met oa de paarden en de andere dieren.
Ik was eigenlijk gelijk super enthousiast en heb meteen (om 1 uur 's nachts) een mailtje gestuurd. Ik was de eerste die had gereageerd en het klikte eigenlijk gelijk!
De volgende dag heb ik besloten het te doen!!

Maandag 15 juli vertrek ik voor bijna vijf weken naar het mooie Oliveira do Hospital in midden Portugal.
Ik heb er heel veel zin in!!!!
Ik vind het erg leuk om al wat voorpret met jullie te delen en natuurlijk ook mijn verhalen als ik daar straks eenmaal zit!

De paardjes in hun wei