Stap vakantie 21 jaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Lys

Stap vakantie 21 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 20:30

Hoi,

Ik en 2 vriendinnen willen graag gezellig op vakantie. We willen eigenlijk een beetje van alles doen, zonnen, beetje winkelen of andere bezigheden en vooral ook lekker stappen!

We zijn tussen 21 en 23 jaar en we willen dus niet naar een Salou, maar wat dan?

Iemand leuke ideeën :)?

Neroo

Re: Stap vakantie 21 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:31

Sunny beach Bulgarije, stappen is daar ontzettend leuk!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 20:32

Ja?

Ik hoor juist veel verhalen dat het 'wel' leuk is en juist toch wel veel 17 jarige die daar heen ging (mijn zus is ook als 17 jarige geweest)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:32

Eilanden van Griekenland misschien iets? Kreta? Rhodos? Kos? (al weet niet of je daar leuk kan stappen, vond het wel een heel leuk eiland)
Ibiza?
Laatst bijgewerkt door xMarloes op 10-05-13 20:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:33

x_Lys schreef:
Ja?

Ik hoor juist veel verhalen dat het 'wel' leuk is en juist toch wel veel 17 jarige die daar heen ging (mijn zus is ook als 17 jarige geweest)

Ik was 20 jaar toen ik daar heen ben gegaan.

Stappen gaat 24/7 door, heerlijke cocktailtentjes en ontzettend budget vriendelijk

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:34

Ibiza schijnt wel voor wat ouder publiek te zijn, alleen is het volgens mij behoorlijk duur dan ook.

Ik ben toen ik 20/21 was nog naar chersonissos geweest en was erg leuk hoor! En goedkoop

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:35

x_Lys schreef:
Hoi,

Ik en 2 vriendinnen willen graag gezellig op vakantie. We willen eigenlijk een beetje van alles doen, zonnen, beetje winkelen of andere bezigheden en vooral ook lekker stappen!

We zijn tussen 21 en 23 jaar en we willen dus niet naar een Salou, maar wat dan?

Rhodos, nog altijd de beste vakantie tot nu toe.. veel gezien, vooral de oude stad is leuk, met kleine winkeltjes en eettentjes.. stappen was ook super elke dag :x :x :x :j

Kreta vond ik minder, allemaal beetje overdreven :o

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 20:41

Ja? Ook wel veel nederlandse jongeren op rhodos? We willen wel echt gezellige dingen kunnen doen met mede lot genoten. Het liefst zou ik naar Curacou gaan maar dan moet ik even een leuk wat goedkoper plekje zien te vinden.

Ibiza lijkt mij ook wel tof!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:48

x_Lys schreef:
Ja? Ook wel veel nederlandse jongeren op rhodos? We willen wel echt gezellige dingen kunnen doen met mede lot genoten. Het liefst zou ik naar Curacou gaan maar dan moet ik even een leuk wat goedkoper plekje zien te vinden.

Ibiza lijkt mij ook wel tof!

Op rhodos waren toen best veel Nederlanders... altijd met een grote groep bij de kroegentocht :9

Als je mede lot genoten wilt.. kijk eens op GOGO, zijn wij jaren mee op vakantie geweest.. altijd super gezellig en leuke activiteiten..
Dagje strand, kroegentochten enz. mooie tijd haha.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:51

Op Ibiza is alles super super duur.. Je moet dus wel een grote zak geld meenemen.

Ik ben 2 jaar geleden voor het laatst op 'zuip-vakantie' geweest en was toen naar Mallorca.
Was heerlijk daar, uitgaan ook erg leuk en niet te duur.
Calella ben ik ook een keer geweest dat was ook erg leuk, uitgaan was het leukst in Lloret de Mar.
Als je echt gaat om uit te gaan is Lloret de grootste aanrader. Het is alleen wel
super druk daar overal.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:52

Mallorca is ook erg leuk stappen! En een groot winkelcentrum en overdag lekker aan het strand!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 20:56

Mallorca zijn we al geweest :) dus die skippen we. Haha we hoeven niet perse op een echte zuip vakantie, maar leuke feestjes zijn wel heel welkom!

Misschien iemand frankrijk? Ineen leuke vila bij een leuk surf strand met veel nederlanders? Zoals mimizan?

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 21:34

Pieter25 schreef:
x_Lys schreef:
Hoi,

Rhodos, nog altijd de beste vakantie tot nu toe.. veel gezien, vooral de oude stad is leuk, met kleine winkeltjes en eettentjes.. stappen was ook super elke dag :x :x :x :j

Kreta vond ik minder, allemaal beetje overdreven :o

Jaaaaaa die oude stad is fantastisch!!
Weet niet zo goed meer of er veel Nederlandse toeristen waren 3 jaar terug, maar wel een super locatie :-)

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 21:39

Kos-stad is echt top! wij zijn daar geweest toen we 18 waren en wij waren toen de jongere vakantiegangers. de meeste mensen waren rond de 21 :) verder kun je op kos super goed uitgaan en is het eiland ook heel mooi :)

dit jaar gaan we naar Porec in kroatie, we zijn alle 4 20 jaar dan

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:04

Marmaris is echt super leuk !

Ben ook naar Albufeira geweest en Sunnybeach.
Albufeira was super mooi! Die stranden enzo echt net een sprookje. Uitgaan vond ik iets minder. ´De strip´ in het nieuwe gedeelte dat werd gedomineerd door maffe Engelsen er was 1 Nederlandse kroeg de Celebrations dat was wel leuk .. en die discotheek de Kiss in nieuw dat was ook ´wel leuk´ zegmaar maar niet super ofzo. En oud Albufeira is erg mooi en leuk! Gezellige kroegjes .. Maar ook ´wel leuk´ maar niet spetterend. Ook in een mooi hotel/appartement gezeten: Borda D'agua.

Sunnybeach was qua uitgaan echt suuuper vet. De Gladen Vicking was echt een super vette discotheek echt gekkenhuis daar! En nog veel gezellige uitgaansgelegenheden. Daar zaten wij in een super nieuw en mooi appartementencomplex: Zornitsa. 3 Jaar terug geweest en toen was het spik splinter nieuw (flatscreen TV, super nette keuken, hele nieuwe badkamer). En het is van een Belgische eigenaar wat ook erg prettig was.

Ik zou eens gaan kijken op www.gogo.nl , www.beachmasters.nl of www.xtravel.nl
Dat zijn dé organisaties voor jongeren en feest vakanties!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:09

Albufeira vind ik echt een aanrader! Heb daar een super vakantie gehad. Zaten in het oude gedeelte aan het strand met leuke kroegjes. Zou direct teruggaan als ik vrienden had die zouden willen/kunnen :)

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:11

Als surfen je leuk lijkt dan is Zarautz een hele goede aanrader. Ik ben in Mimizan geweest en dat vond ik een soort Salou voor surfers. Vond het van mijn surfvakanties de minst leuke plek. Daarbij is Frankrijk wat uitgaan betreft een stuk duurder als Spanje.
Zarautz is een leuk plaatsje in het noorden van Spanje. Je kunt er leuk op stap gaan, de surfcamps organiseren ook leuke feestjes en activiteiten, overdag kun je er lekke ijsjes eten en beetje rondneuzen, er is een station en met de trein kun je naar Bilbao en San Sebestian. Dat zijn hele leuke steden waar je goed kan shoppen en tapas eten. Qua leeftijd zit je ook wel goed. Er zijn kids van 16-18, maar ook veel begin twintigers.
Ik weet dat surfblend en good people surf zitten er. De laatste heeft een hogere leeftijdsgrens trouwens. Surfblend heeft ook een lodge in Zarautz voor als je liever niet kampeert.

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 22:14

Albufeira zijn al mijn vriendinnen en vrienden afgelopen jaar heen geweest die nog jonger zijn dan ons, jaar of 18/19. Dus ik weet ook niet of dat echt wat voor ons is.

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 22:14

mcsjelle schreef:
Als surfen je leuk lijkt dan is Zarautz een hele goede aanrader. Ik ben in Mimizan geweest en dat vond ik een soort Salou voor surfers. Vond het van mijn surfvakanties de minst leuke plek. Daarbij is Frankrijk wat uitgaan betreft een stuk duurder als Spanje.
Zarautz is een leuk plaatsje in het noorden van Spanje. Je kunt er leuk op stap gaan, de surfcamps organiseren ook leuke feestjes en activiteiten, overdag kun je er lekke ijsjes eten en beetje rondneuzen, er is een station en met de trein kun je naar Bilbao en San Sebestian. Dat zijn hele leuke steden waar je goed kan shoppen en tapas eten. Qua leeftijd zit je ook wel goed. Er zijn kids van 16-18, maar ook veel begin twintigers.
Ik weet dat surfblend en good people surf zitten er. De laatste heeft een hogere leeftijdsgrens trouwens. Surfblend heeft ook een lodge in Zarautz voor als je liever niet kampeert.

Klinkt goed! Ook wel Nederlanders of?

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:20

Barcelona?

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:21

Ja hoor, de kampen zitten vol Nederlanders en ook op de camping verder staan veel Nederlanders. Vriend van me is trouwens eens in Moliets geweest en vond dat ook een hele leuke surfvakantie met genoeg feesten, dat is in Frankrijk.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:30

Ik ben op m'n 23e met een vriendin naar Kos geweest, ontzettend leuke tijd gehad! Een jongerenreis bleek het goedkoopst te zijn dus we zaten tussen de 18-jarigen in de bus, maar dat leverde vooral later leuke momenten op. "waar woon je?" "ik ga net naar Utrecht verhuizen" "Oh wat leuk, ga je daar studeren?" "Uhm... ja :j " Was allang afgestudeerd maar bedankt voor het compliment :Y)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:31

LZP -> BEU

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:32

Ibiza :)

Rooslovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:47

Ben het met neroo eens, Sunny beach Bulgarije! Gaan idd veel verhalen in het rond dat het erg jong is allemaal, maar vond het enorm meevallen. Gladen Vicking is ook echt een aanrader als je erheen gaat :j