Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is mijn favoriete stad, en ben er dan ook 7 of 8 keer geweest. Met de metro kan je overal makkelijk komen. Disneyland zit vlakbij, maar weet niet zeker of daar de metro naartoe rijdt of een bus. We gingen er met eigen vervoer naartoe namelijk. In engels kan je je ook prima redden daar
). Was even kijken waar we heengingen en wist ik direct waar we eruit moesten. Was de keren ervoor best wel zoeken zonder dat lijstje
Carte visite is inderdaad verstandig voor die zones. Bijna alles wat te bezichtigen is liggen in die zones (behalve Versailles).
. Heb daar ook een tip voor
Als je daar bent en je gaat er echt een aantal graven bezoeken, maak dan een foto van de plattegrond die aan het begin staat. Je kan er zowat verdwalen als je daar loopt
Eerste keer dat ik naar het graf van Jim Morrison kwam zijn we zo'n twee uur aan het zoeken geweest. Laatste keer dat we daar waren heeft mijn vriend maar een foto gemaakt van het bord en waren we er wel wat sneller
.
.
.. 
eponine schreef:Oké...dat zien we dus ook niet meer zitten..helaas kan ik nog niet zien wat een treinticket kost in mei..weet het appartement zo niet, moet ik ff opzoeken straks. Bedankt....* durft nu helemaal niet meer met de auto te gaan..
. Schrik overigens niet van de soms lange rijen. Het gaat over het algemeen snel! Hoe oud ben je? Want ik was 25 toen ik in Parijs was en kreeg bijna overal korting! eponine schreef:Ik hou van lezen, maar geen Franse boeken hihihi