uitgaan rotterdam en denhaag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

uitgaan rotterdam en denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 00:03

Hallo.

Ik ben 2 weken geleden voor het eerst uit gegaan met paar vriendinnen in rotterdam.
We gingen naar de club sorbonne.
Wat een stomme tent was dat! Ik vond de muziek niet leuk, veels te druk, en vond de leeftijd vrij laag. Dat varieerde van 16 jarige tot 20/21 jarige. En dat merkte je aan de vele vechtpartijtjes.

Ik ben toch meer op zoek naar een leuke tent waar wat ouder publiek loopt, maar wel 18+ is. Ik ben namelijk nog geen 21. En waar leuke muziek wordt gedraait.

Ik woon in het westland en ikga eigenlyk alleen maar in naaldwijk uit. Daar heb je niet veel. Alleen het teejater (discotheek) en het teejatercafe. Maar na een paar keer daar geweest tezijn is het niet zo leuk meer. Heel af en toe gaan we wel is naar de waterskihut in hoek van holland. Alleen ik vindt het daar echt belachelijk duur.
3.75 euro voor een glaasje wijn met mega veel ijs. En het is ook nog is zon klein glaasje. Zon kaars glaasje noem ik het altijd.

Weet iemand paar leuke tenten in rotterdam(stad) of denhaag(stad).

Moonfight

Re: uitgaan rotterdam en denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:05

Ik ga wel eens naar Cafe Beurs in Rotterdam, wel leuk. Alleen word het op gegeven moment altijd keidruk.

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:06

Café plein of café fout vind ik altijd erg gezellig op stadhuisplein in Rotterdam. :)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 00:07

Jaa cafe fout zag ik idd! Maar ik d8 dat is een gay tent? Haha

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:08

Cafe Beurs! Daar heb je ook geen 'last' van allemaal 16-jarigen ;) En ze draaien er leuke muziek, van alles wat.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 00:16

_clau_1991 schreef:
Cafe Beurs! Daar heb je ook geen 'last' van allemaal 16-jarigen ;) En ze draaien er leuke muziek, van alles wat.

Jaa daar heb ik wel is van gehoord ja!

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 00:26

Iemand nog tips?
Mag ook denhaag :)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 08:26

Ohja of evt noordwijk? Daar schijnt ook wel t 1 en ander te zitten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 11:38

Ik woon ook in het Westland en toen wij allemaal nog rond de 16/17 waren, gingen we inderdaad naar het Teejater of de Oude Droog (Teejatercafé bestond toen nog niet :') ).
In Naaldwijk heb je nu toch ook Club Hudson? Hoor ik ook alleen maar goede verhalen over, ben er nog niet geweest.

Toen werden de oudsten 18 en kregen we langzamerhand een autootje en gingen we naar de standaarddiscotheken in Rotterdam. Hoe heet die tent nou ook al weer? Ohja, Hollywood. Toen had je ook nog ehm.. die oude fabriek Now & Wow. Die laatste bestaat volgens mij al jaren niet meer, Hollywood durf ik niet te zeggen. Verder heb je aan de Boompjes/Maasboulevard nog Club Vie.
Toen we allemaal 18+ waren, gingen we veel naar het Stadhuisplein en ook op het plein in DH waren we wel aardig vaak te vinden. Soms even een uitschietertje naar Breda, Den Bosch, Utrecht, Eindhoven, Amsterdam of Antwerpen, maar veelal nog wel gewoon lekker kroeghappen op de pleintjes in Rotterdam en Den Haag.

In DH richting/rondom centrum heb je trouwens het paard, maar daar komt nog weleens "bijzonder publiek". Verder meer standaard heb je Asta (al weet ik niet of dat nog bestaat hoor?), Danzig en Millers. En op dat plein nog een tal van kroegjes.
In Scheveningen heb je Crazy Piano's en DanielZ/Daniels? .

Bij Condor City/HCW heb je ook vaak leuke feestjes, volgens mij is dat 1x per maand ofzo?
En in de zomer zijn er altijd strandfeesten op strandtenten in het WL?

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 14:35

Wauww
Thnkx voor je info :)
Haha de ouwe droog zitten alleen maar ouwe lui xd
Hollywood willen mijn vrienden niet heen haha.
En danielz, miller etc zijn allemaal 21+ :( maar je hebt iig al veel namen genoemt :)

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:44

Café Beurs is inderdaad erg leuk, op Stadhuisplein zit ook genoeg, met variaties in leeftijd. Zo is 't Fust vaak allemaal wat jonger, terwijl Caféplein of Get Back alweer een wat hogere leeftijd hebben.

Sorbonne is over het algemeen wel leuk, misschien gewoon een slechte avond daar. Ik maak iig nooit mee dat er zoveel 'jong' volk is en veel vechtpartijen ;)

Tegenover Stadhuisplein zit ook 'Bed', daar zie je ook niet zo snel 16-jarige meisjes, ook gemiddeld zo'n 21/22 jaar denk ik.
Club Vie begrijp ik altijd dat de leeftijd toch wel zo gemiddeld 25 jaar is, zelf nog nooit geweest. Heeft overigens ook minimum leeftijd van 21 jaar dacht ik.

Hollywood vind ik persoonlijk helemaal niks, daar laten ze bijna iedereen binnen en ook veel 16-jarige meiden die daar rond lopen.
Je heb ook nog Off Corso en Rotown, ben ik zelf nog nooit wezen stappen maar schijnt ook wel leuk te zijn.
Ik blijf meestal in het Stadhuisplein gebied, genoeg keuze, je kan ook makkelijk even ergens anders heen :)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 14:49

Zit daar toevallig ook de skihut? Bij het stadshuisplein? Bij de koopgoot?

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:52

Op Stadhuisplein zit de Aprés Skihut, het laatste cafeetje is dat. Entree is 5 euro, maar vaak krijg je wel gratis cocktailtje als je binnen komt :D
Ontzettend druk, maar ook ontzettend gezellig!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:29

ENT --> BEU

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:22

Als ik in Rotterdam uit ga dan ga ik inderdaad ook naar Bed of Beurs.
Voordeel van Bed is dat als je voor 12u binnen komt, het voor dames gratis is.
Persoonlijk vind ik Beurs veel te druk en dat is echt een typische studentenkroeg. Zeer hoog "balletjes" gehalte.
Hollywood raad ik af. De vooroordelen die er over zijn worden ook echt bevestigd alhoewel het uitgaan daar het best van allemaal is. Maar de gemiddelde leeftijd is echt laag.
Club vie is 21+ evenals VIP room.
En daarnaast heb je op Stadhuisplein nog wat kroegjes zitten die mij persoonlijk niet zo aantrekken, maar daar staan wel altijd proppers waarvan je gratis drank kunt krijgen.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 23:00

__PrinCes schreef:
Persoonlijk vind ik Beurs veel te druk en dat is echt een typische studentenkroeg. Zeer hoog "balletjes" gehalte.
Hollywood raad ik af. De vooroordelen die er over zijn worden ook echt bevestigd alhoewel het uitgaan daar het best van allemaal is. Maar de gemiddelde leeftijd is echt laag.
En daarnaast heb je op Stadhuisplein nog wat kroegjes zitten die mij persoonlijk niet zo aantrekken, maar daar staan wel altijd proppers waarvan je gratis drank kunt krijgen.

Oow aha bedankt!
Dus daar zit onderander tog ook de skihut..in dat rijtje?

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 23:01

En wat ik van beurs dus nu begrijp is dat er veel van die studentjes lopen? Op de zaterdagavond

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:02

Sorbonne en hollywood, tjah ik vind het altijd een beetje van die 'recht van de wallen' clubs ;)
Beurs is idd echt leuk! daar ga ik ook het meest heen :j

In DH is de Kluis en Danzig erg leuk, ook Millers is zeker te doen :)) !'

En als je studenten wilt tegenkomen; Donderdagavond studentenavond *\o/*

edit: Ook het paard valt onder bovenstaande categorie bij mij :')

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:32

michelle933 schreef:
__PrinCes schreef:

Oow aha bedankt!
Dus daar zit onderander tog ook de skihut..in dat rijtje?

Bed zit niet op hetzelfde rijtje als de Skihut. En Beurs zit weer helemaal aan de andere kant. Bed zit wel vlak bij de skithut, gewoon de straat oversteken en dan zie je het vanzelf.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 00:23

Nee ik bedoel dit

En daarnaast heb je op Stadhuisplein nog wat kroegjes zitten die mij persoonlijk niet zo aantrekken, maar daar staan wel altijd proppers. Dit zei jij. Dat is tog waar de skihut zit? Bij de koopgoot of bedoel je die kroegjes niet?

En @celien bedankt voor je info.
Ik val echt totaal niet op van die studenten, met die thomas berge kapsels. Bahh nee geef mij maar gwn een lekker stevige en brede hunk :D

Maar zoals ik al zei, kben nog geen 21 en millers en danzig zijn volgens mij 21+

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:26

Bed is is volgens mij het nieuwe sorbonne :P
Voorheen vond ik Sorbonne veel leuker als nu, toen kwamen er ook wat meer mensen rond de 20 maar tegenwoordig is de leeftijdgrens een stuk omlaag gegaan lijkt het wel..

Maar BED is wel heel leuk vind ik!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 01:07

Tjaah ik ben ook nog geen 21 ;)
En die ballen waar jij t over hebt kom je elke dag en overal tegen :j behalve dan bij die andere soort clubs, maar dan zit je tussen de engerds (niet discriminerends ofzo, maar je snapt wel wat ik bedoel ;) )

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 01:14

Ik weet niet van wat voor soort muziek je houd, maar in rotterdam naast off corso ( golden gate heet het)
Is een hele leuke latinbar, waar salsa bachata reaggeton merengue enzo word gedraaid. Tis erg gezellig, en alleen maar oudere mensen! Drinken is niet duur en je kan ook lekker een shisa roken ( waterpijp)
Als ik uitga ga ik standaard daarheen :d Lekker gewoon de hele avond dansen, en je word niet raar aangekeken als je het niet goed kan :P want salsa kan ik nog niet de rest wel :Y)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 16:20

michelle933 schreef:
Nee ik bedoel dit

En daarnaast heb je op Stadhuisplein nog wat kroegjes zitten die mij persoonlijk niet zo aantrekken, maar daar staan wel altijd proppers. Dit zei jij. Dat is tog waar de skihut zit? Bij de koopgoot of bedoel je die kroegjes niet?

Ja die zitten bij de skihut :)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-13 12:33

Ikga naar de beurs vanavond :)

Weet iemand hoeveel entreee is :)?