Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__PrinCes schreef:Als ik in Rotterdam uit ga dan ga ik inderdaad ook naar Bed of Beurs.
Voordeel van Bed is dat als je voor 12u binnen komt, het voor dames gratis is.
Persoonlijk vind ik Beurs veel te druk en dat is echt een typische studentenkroeg. Zeer hoog "balletjes" gehalte.
Hollywood raad ik af. De vooroordelen die er over zijn worden ook echt bevestigd alhoewel het uitgaan daar het best van allemaal is. Maar de gemiddelde leeftijd is echt laag.
Club vie is 21+ evenals VIP room.
En daarnaast heb je op Stadhuisplein nog wat kroegjes zitten die mij persoonlijk niet zo aantrekken, maar daar staan wel altijd proppers waarvan je gratis drank kunt krijgen.
michelle933 schreef:__PrinCes schreef:Als ik in Rotterdam uit ga dan ga ik inderdaad ook naar Bed of Beurs.
Voordeel van Bed is dat als je voor 12u binnen komt, het voor dames gratis is.
Persoonlijk vind ik Beurs veel te druk en dat is echt een typische studentenkroeg. Zeer hoog "balletjes" gehalte.
Hollywood raad ik af. De vooroordelen die er over zijn worden ook echt bevestigd alhoewel het uitgaan daar het best van allemaal is. Maar de gemiddelde leeftijd is echt laag.
Club vie is 21+ evenals VIP room.
En daarnaast heb je op Stadhuisplein nog wat kroegjes zitten die mij persoonlijk niet zo aantrekken, maar daar staan wel altijd proppers waarvan je gratis drank kunt krijgen.
Oow aha bedankt!
Dus daar zit onderander tog ook de skihut..in dat rijtje?