Ik ga volgende week samen met mijn shetlander Natanalientje op 'vakantie'. Ik ga naar mijn opa en oma, er is een weilandje geregeld en we blijven daar 3 nachtjes. Het leek me leuk om een soort volgtopic te maken en misschien kan ik nog tips krijgen.
Aanstaande dinsdag, 14 augustus vertrekken we. Het is 33,1 km heen.
Met de auto 40 minuten en de tussenstop is op 20 minuten met de auto.
Ik ga rustig aan doen, veel stappen en geen galop.
Op dit moment ben ik nog in Valencia en zaterdag en zondag ben ik niet thuis dus vrijdag en maandag ben ik druk met inpakken

Natanalientje heeft een goede conditie, staat wekelijks minimaal 4 keer voor de sulky en wordt gereden door mn bijrijdstertje. Dus ze gaat het hopelijk prima volhouden!
We vertrekken dinsdag om 9 uur, mijn moeder gaat mee. In Zwartsluis waar mijn andere oma woont houden we een tussenstop van 1,5 uur. Vanaf daar gaat mijn opa (waar ik heen ga) mee op de sulky. Voor de veiligheid ga ik niet alleen (al zak Natanalientje absoluut niks doen, 146966% bomproof

Vrijdags ga ik via hetzelfde schema weer terug naar Nieuwleusen.
Natanalientje krijgt elke dag een summerfit koek, maar aangezien dit een grote inspanning is en ze is drachtig voor mei volgend jaar heeft ze misschien nog meer nodig?
Wie heeft al eens zo'n soortgelijke tocht gemaakt en tips?
Ik plaats zoveel mogelijk updates
Ik heb er iig heel veel zin in En het komt vast helemaal goed!
Enne om alvast aan mijn uitzicht te wennen

(samen met haar 2 jarige zoon die af en toe meegaat als handpaard en dan gráág voor de sulky wil lopen want dat is stoer