Midweek naar El Rancho Criollo in Frankrijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Midweek naar El Rancho Criollo in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 11:48

Hallo bokkers,

ik doe hier een oproep om te kijken of er animo is om met meerdere bokkers een midweek naar El Rancho in Frankrijk (tegen de grens van Belgie aan) te gaan paardrijden.

Helaas heb ik niet echt iemand in mijn omgeving die het ziet zitten om een midweek te gaan paardrijden en wil mijn vriend liever niet dat ik alleen ga. Daarom hier een oproep. Het lijkt me leuk om met 1 of meerdere bokkers (die in hetzelfde schuitje zitten als ik) op een paardrijd vakantie te gaan. En dan niet alleen elkaar daar ontmoeten, maar zelfs samen er naartoe te gaan (met de auto of trein).

Bij deze een link naar de site: http://www.elranchocriollo.com/nl/midweek .

Verder lijkt het mij leuk om met dit topic ook wat ervaringen te winnen van bokkers die daar al geweest zijn.

Ik ben benieuwd :) .

Verosjaak

Re: Midweek naar El Rancho Criollo in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 06:53

Even een schopje in de hoop dat geinterreseerden dit zullen zien :) .

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 18:32

Wanneer ben je van plan om te gaan? :)
Ik ben daar nu 3 keer een midweek op vakantie geweest en ben daar nu voor vakantiewerk. De manier van rijden, de omgeving etc. alles bevalt mij hier! Max en Angelina zijn ook echt heel aardig en de paardjes zijn fijn te rijden. Het bos is ook zeker niet saai zoals vaak in Nederland, dat zorgt voor veel afwisseling :j

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 18:43

Ik zit aan eind augustus / begin september te denken. Eerder gaat helaas niet vanwege werk. Wat leuk dat je het daar naar je zin hebt. De Criollo's lijken mij geweldig.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:08

Een paar jaar geleden ben ik samen met een vriendin hier geweest. We hebben echt een geweldige vakantie gehad. Ik kan je dit echt aanraden. Vaak heb ik er over nagedacht om nog eens een x te gaan.
Maar om nu echt die stap te gaan nemen.....
De paarden zijn echt fantastisch. Het was voor mij een overweldiging, de Criollo's zijn echt geweldig.
Mijn naam op bokt is nu ook duidelijk! Ik heb ff een fotootje voor je opgezocht. De groep rijdt hier voor mij, deze foto heeft mijn vriendin toen gemaakt. Wat ik zo bijzonder vind aan deze foto is dat ik echt intens geniet van het uitzicht, ik weet helaas niet meer de naam van dit beestje, maar hij was echt geweldig! Ik zag deze bonte in het land staan en ik zei daar wil ik op! Ik kan je deze vakantie echt aanraden.
Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:09

Dat is Manolo :j Echt mooi uitzicht!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 20:46

Oeh nu wil ik alleen maar nog meer gaan, maar heb echt iemand nodig om mee samen te gaan (om mijn bezorgde vriend te sussen :P ).

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:32

Je bent 23 zie ik in je profiel, dan kun je toch prima alleen zo'n weekje doen?
Op zich zou ik dit ook best een willen proberen, alleen voor dit jaar zijn de vakanties op :D

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:36

Oh, kwijl... Ik heb andere grote plannen, maar het klinkt HEERLIJK. Doen zou ik zeggen, en je zeker niet tegen laten houden door het idee dat je 'alleen' gaat. Des te groter het avontuur!

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:44

verography schreef:
Oeh nu wil ik alleen maar nog meer gaan, maar heb echt iemand nodig om mee samen te gaan (om mijn bezorgde vriend te sussen :P ).

Er is nu toch al een bokker aanwezig, alleen de reis is dus alleen :D

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 14:50

Ik vind ook dat ik wel gewoon kan gaan en als er echt niets anders op zit ga ik ook (laat me niet meer de les lezen), maar ik vind het ook wel zielig voor vriendje want die ziet echt overal beren op de weg en is een beetje overbezorgd. (wij wonen overigens samen dus ik neem zijn mening hierover wel serieus) := Maar anders ga ik sowieso :) .

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:57

Vero, gewoon gaan als je wilt gaan!! Ik ben zelf alleen op trektocht geweest in Bulgarije en Finland, en begin van dit jaar 6,5 week in mijn up naar Costa Rica. Honderden doen dit! Als dit je droom is...?! En anders kan je misschien vragen of hij je weg wil brengen, zo ver is het niet, als hij echt niet wil dat je alleen reist? Of is dat geen optie?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 07:15

Vaak zijn er nog andere gasten, dus helemaal alleen ben je niet. Als je wel alleen zou zijn, ga je gewoon met Max of Angelina alleen rijden (die gaan altijd mee trouwens). Verder eet je ook gezamenlijk en er is ook tijd om gezellig wat te drinken in de bar. Ik hoop voor je dat het gaat lukken!

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 08:27

WiskyBokjes schreef:
Vaak zijn er nog andere gasten, dus helemaal alleen ben je niet. Als je wel alleen zou zijn, ga je gewoon met Max of Angelina alleen rijden (die gaan altijd mee trouwens). Verder eet je ook gezamenlijk en er is ook tijd om gezellig wat te drinken in de bar. Ik hoop voor je dat het gaat lukken!

Dat is wel zo maar er zijn overdag ook grote delen van de dag dat er niet gereden wordt en aan de bar zitten doet ook niet iedereen. Deze vakantie kun je wel alleen gaan maar dan moet je jezelf wel kunnen vermaken en alleen kunnen zijn. Toen wij daar op vakantie waren gingen we ook vaak ff met de auto weg. Wij hadden toen een hele gezellige groep, maar ik had daar niet graag alleen willen zijn....Pas na een paar dagen leer je elkaar wat kennen en dan is een midweek zo om!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 18:00

Je rijdt iedere dag. Om 4 uur ben je meestal terug, nou afzadelen etc. en dan blijven er veel nog even wat drinken. Daarna gaat iedereen douchen (ofja de meesten), en dan heb je uurtje nog voor het eten. Dan heb je even voor jezelf en het avond eten is je avondvertier dus je zit er meestal tot half 10 en dan kan het al bedtijd zijn. Dus naar mijn idee zit je er niet vaak alleen.

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 18:23

Ik ga vrijdag met een vriendin heen voor een week.
Word onze eerste keer maar hebben er ontzettend veel zin in.

Hoop voor je dat je iemand kan vinden die met je mee wilt.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 19:06

Ben benieuwd naar je ervaring ulaantje. Ach en anders volgend jaar weer een jaar. :)

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 08:39

Ik zal laten weten hoe we het gehad hebben zodra we weer terug zijn.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 08:54

misschien kan je deze oproep ook op het criollo forum plaatsen.
het is geen groot forum maar daar zitten wel de liefhebbers. ;)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 09:38

Het lijkt mij ontzettend leuk! Maar deze zomer gaat het 'm niet meer worden voor mij... daarbij, zijn criollo paardjes een beetje sterk? Want ik ben de lichtste niet en heb er niet zo'n zin in een pony's rug een week lang zo te belasten hihi ;)

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 17:39

Grens qua gewicht is maximaal 95kg.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:32

Hè Véronique lijkt me echt gaaf maar zit nu in noorwegen :') misschien volgend jaar?

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 07:24

Ik weet nu in ieder geval met wie ik volgend jaar contact ga opnemen. Heb besloten om nog een jaartje te wachten en i.p.v. naar de criollos te gaan gaan we in de winter naar de zon. Bedankt allemaal voor de tips en ervaringen mogen altijd nog gedeeld worden. Wel is zeker dat ik en keer ga en volgend jaar ga ik bokker quera als eerst lastig vallen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 11:15

Zeg maar roby hahaha :')

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 20:28

maar andere kennen jou niet als Roby :P .