Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goeroe schreef:Spannend, wat een leuke kans!Ik trouwens denk dat dit niet de meest geschikte plaats voor je topic is. Waarschijnlijk zul je meer reacties krijgen als het verplaatst wordt. Ik heb de TEM-knop al even gebruikt.
lijkt me nog steeds gaaf om eens ergens anders heen te gaan zoals spanje, zweden of noorwegen ofzo om te werken met paarden
NathalieW schreef:Waauw wat cool zeg! Hoe is dit uiteindelijk tot stand gekomen? Vanuit je opleiding o.i.d.? Verblijf je in een gastgezin? Is het een betaalde stage? Wil er alles van weten
Engels dan weer wel. Koper schreef:Spaans heeft een heel makkelijke grammatica, en veel woorden lijken op Engels en/of Frans. Komt vast goed
)!
Juist in een spaanstalige omgeving pik je het Spaans veel sneller op en wen je ook aan de variant die ter plekke gesproken word. Ik moest destijds binnen 3 maanden genoeg Spaans spreken om gewoon naar school te kunnen en natuurlijk sprak ik het niet perfect maar goed genoeg om normaal te kunnen functioneren. Niemand die TS erop zal aankijken als ze een keer ser en estar verwisselt, het gaat er toch om dat ze kan communiceren?
En gelukkig is Elske nederlands dus kan altijd naar haar toe als het echt niet lukt
boooo schreef:Nee inderdaad, is het geen mogelijkheid om een soort van bijles te nemen nu je nog in NL bent?