Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suuskipje schreef:Fietsen in Parijs is zelfmoord hoor, echt waarIedereen rijd daar zo gevaarlijk
vikki schreef:Tsja, de enige tip die ik zou kunnen geven is niet gaan. Ik vind Parijs echt een verschrikkelijke stad (om het nog maar niet te hebben over gruwelijk duur). Venetie daarintegen vind ik ge-wel-dig! Hmmm, aan mijn post heb je geloof ik niet zo veel...
vikki schreef:Tsja, de enige tip die ik zou kunnen geven is niet gaan. Ik vind Parijs echt een verschrikkelijke stad (om het nog maar niet te hebben over gruwelijk duur). Venetie daarintegen vind ik ge-wel-dig! Hmmm, aan mijn post heb je geloof ik niet zo veel...
Anoeska schreef:Suuskipje schreef:Fietsen in Parijs is zelfmoord hoor, echt waarIedereen rijd daar zo gevaarlijk
Tuurlijk, daarom staan er ook iedere paar 100 m Velib stallingen, omdat alle parijzenaren dood willen door in Parijs te fietsenAls je denkt dat Parijs alleen bestaat uit de champs elysees kan ik me voorstellen dat je denkt dat dat gevaarlijk is, maar Parijs heeft heel veel leuke kleine straatjes, en grote lanen waar je prima kan fietsen. Parijs is niks anders dan elke andere grote stad. Als je door Amsterdam kan fietsen, kan je dat net zo makkelijk door Parijs.