weet iemand of er een goede stal in de buurt it die daar ook buitenritten organiseren ? we vertrekken vanacht om 5 uur al dus als iemand het weet hoor ik het graag
gaucho
Geplaatst: 03-06-12 18:58
Hoop dat het op tijd voor je is, een jaar of 10 geleden ben ik die kant op geweest en een klein stukje richting de pyreneen zat "can de loste"
CENTRE EQUESTRE CAN DE LOSTE 2, chemin du Can de Loste 66740 MONTESQUIEU-DES-ALBERES
een aantal jaar geleden ben ik namelijk met mijn ex ook daar op vakantie geweest precies waar jij geweest ben en ik weet dat er vlakbij de camping daar een 'manege' zit die buitenritten organiseerd. echt heerlijk buitenrijden is het daar! weet alleen niet meer hoe die precies heet maar dat zou je eventueel aan de reisleiding kunnen vragen, let wel op hoe de paarden er daar uit zien want sommige zijn door alle ritten helemaal afgepeigerd. ik wens je een fijne vakantie toe en hoop dat je heerlijk kan rijden daar. Goede keuze hoor cap d agde (ik zat toen op camping : les sa bles dor of hoe je het ook schrijft haha mijn frans is bar en bar slecht
little_birdy
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-12 19:18
sandra nee ik ga met mijn ouders mee we gaan ieder jaar zo'2.5 a 3 weken en iedere keer naar een andere camping, en ik ga ieder jaar ook paard rijden, in frankrijk hier wat foto;s van vorig jaar
oke, nee volgens mij is dat niet waar ik toen geweest ben. ik wens je in ieder geval alvast heel veel plezier en zou leuk zijn als je tzt nog wat foto's zou posten altijd leuk!
ja ik ben in frankrijk vaf maandag avond al was opzich wel leuk heel hard gegallopeerd op het stand maar voor de rest bijna alleen maar stap en stukjes draf
little_birdy
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-12 18:26
nou kijk eens aan een foto van vandaag
vandaag rit in frankrijk op een andalausier geweldig dier vlot en vol energie
ja zeker wel het was erg leuk beter als op de andere stal (ranch luke) dat was eigenlijk bijna alleen maar stappe en 1 keer galopperen en rengalop op het strand ik ga volgende week nog 1 keer rijden dan denk ik op een ander paard
upje geweldige rit gehad op een andere stal heerlijk moeilijk paard gekregen en knoerdhard gegallopeerd op het strand en op vlakke stukken was alleen met een begeleider dus we zijn echt hard gegaan filmpje is van het rustige stukje op het strand ivm drukte nadat hij richting het einde wat opzij hupte gingen we voluit !! \\
het was ZO gaaf gelukkig hadden alleen deze 2 paarden een pelham in (vanwege het niet makkelijke karakter te zien op het einde van mijn filmpje) de makkelijke paarden (waren niet mee) gingen op trens
matasja
Geplaatst: 14-06-12 20:48
Is dat geen lage neusriem wel gaaf filmpje!
inge_romeo
Geplaatst: 14-06-12 20:50
ziet er zoo vet uit! ik ga deze zomervakantie ook naar zuid frankrijk.. Ook in Millau geloof ik! Hoe kon je daar rijden?
little_birdy
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-12 20:52
hoi milau beviel ook heel erg goed ik weet alleen de stal niet meer waar ik toen heb gereden mijn vader zoekt even het dorpje voor je op en dat laat ik nog weten matas dat is indd een lage neusriem
heb hem niet zelf opgezadeld maar alle paarden hadden de neusriem zo dat zal wel een reden hebben
ziet er zoo vet uit! ik ga deze zomervakantie ook naar zuid frankrijk.. Ook in Millau geloof ik! Hoe kon je daar rijden?
het dorpje waar ik gereden heb heet :
riviere sur Tarn als je vanuit milau komt gewoon het dorpje doorrijden dan kom je hem vanzelf tegen aan je linkerkant wel goed kijken !!!!
little_birdy
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-13 18:51
na bijna een jaar tijd kan ik melden dat we weer op dezelfde mobile home park zitten vandaag mijn eerste rit gepland voor zaterdag
uiteraard zal ik jullie een paar foto's sturen !
_MG
Geplaatst: 05-06-13 18:54
Ik ben vroeger ook veel in die buurt op vakantie geweest. De stal waar ik ging rijden heette ranch le petit Sam. Is wel alweer een jaar of tien geleden, dus geen idee of die nog bestaat.