Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:Grotere vloeistoffen mag je inderdaad niet meenemen. Maar waarom zou je dat meenemen, zowel in Alicante als in Valencia zitten grote Carrefour (vergelijkbaar met de grote van de Makro in Nederland) waar je werkelijk alles kan kopen van alle merken. Ik zou het gewoon daar kopen bij de Carrefour of bij een kleine supermercado.
quera schreef:Douraque schreef:Grotere vloeistoffen mag je inderdaad niet meenemen. Maar waarom zou je dat meenemen, zowel in Alicante als in Valencia zitten grote Carrefour (vergelijkbaar met de grote van de Makro in Nederland) waar je werkelijk alles kan kopen van alle merken. Ik zou het gewoon daar kopen bij de Carrefour of bij een kleine supermercado.
Amen
AngelofLove schreef:Ryanair is redelijk streng met vloeistoffen (eigenlijk met alles, als er al één heel kein foutje op je ticket staat heb je al één probleem) dus je moet je echt aan de max houden, anders gooien ze het weg.
Jaduuh schreef:AngelofLove schreef:Ryanair is redelijk streng met vloeistoffen (eigenlijk met alles, als er al één heel kein foutje op je ticket staat heb je al één probleem) dus je moet je echt aan de max houden, anders gooien ze het weg.
Die ervaring heb ik niet met Ryanair.. een vriend van mij had bij het boeken per ongeluk aangegeven dat hij uit een of andere ver land kwam () en daar kwamen we pas achter op het moment dat we op het vliegveld stonden. Hij kreeg vrij makkelijk een nieuw ticket.
Maar flesjes water, vloeistoffen, etc. zijn ze inderdaad niet van gediend. Maar dat hoort geen enkele vliegmaatschappij te zijn, toch?