Het is voor ons allebei de eerste keer dat we die kant op gaan, dus elke tip, hoe onbenullig het ook lijkt, is welkom
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Een aantal dingen komen mij nog niet bekend voor, dus daar ga ik eens informatie over zoeken. Merci! 
, en zo lang heb ik mijn rijbewijs nou ook weer niet. Mijn rij-ervaring bestaat vooral uit de Zeeuwse wegen, en ik ben wel een paar keer de provincie uit geweest, maar alleen onder deskundige, ervaren begeleiding en die is nu ook niet aanwezig. Dus het lijkt mij gewoon niet zo'n heel briljant idee
, prima wegen.
en trek daar maar 2 dagen voor uit) en Wadi Rhum

JodieR schreef:Ik was dan in Palestina geweest. Wij deden daar alles met taxi. Dat was ook erg goed te doen! Jeruzalem vond ik erg leuk. vooral het arabische gedeelte en betlehem!

Apple schreef:O ja, de Dode Zee is ook een aanrader
Volgens mij zei een van mijn vrienden dat dat beter te doen was aan de Israelische kant though (iets met veel privé-stranden oid?)
Narya schreef:JodieR schreef:Ik was dan in Palestina geweest. Wij deden daar alles met taxi. Dat was ook erg goed te doen! Jeruzalem vond ik erg leuk. vooral het arabische gedeelte en betlehem!
Wanneer ben je in Palestina geweest? En vond je dat te doen, zonder gids? Oftewel, hoe veilig is dat?
Twee dagen Petra? Met die toegangsprijzen van vandaag de dag ben ik bang dat de portemonnee dat niet gaat trekken