ladyAn schreef:Bedankt voor de info tot nu toe!

Het lijkt mij zeker leuk om ook naar een club te gaan, wil dat wel een keer meemaken daar! Maar, als alles duur is krijg ik mijn reisgenootje niet mee naar Ibiza.
De clubs zijn duur en de bekende strandtenten, verder moet ik heel eerlijk zeggen, dat ik het zelfs goedkoop vindt.
Wij gaan tot nu toe al 4 jaar achter elkaar naar figueretas (Ibiza Playa) en ik ben voor een volle week, inclusief huur van een scooter, middag eten, avond eten, drank en 1 bezoekje aan een club altijd tussen de 700 en 800 euro daar kwijt.
Hiervan is de scooter huren al 300 euro dus voor zo'n 400 a 500 euro kan je een leuke week hebben! Moet je uiteraard nog wel de vliegreis en hotel bij optellen. Afhankelijk van het seizoen hoeft dit ook niet duur te zijn. Wij zijn vorig jaar eind juni geweest en toen hebben we voor 8 dagen € 600,00 betaald. Zijn ook een keer naar hotel Figueretas geweest, dit was € 500,00 maar geen airco alleen een blower.
hexodrien schreef:Leuk een Ibiza topic. Ik ga vanaf a.s. zaterdag voor een weekje. Iemand nog leuke tips, goede restaurantjes en dergelijke? We willen in ieder geval een keer naar de Pacha. We zitten in Figueretas.
Aan de boulevard bij Figueretas zitten een heleboel erg lekkere restaurants, wij waren met z'n 2e gemiddeld € 60,00 kwijt voor een voorgerecht, hoofdgerecht en (veel
) drankjes.
Op talamanca bij het strand heb je strandfeestjes, even op de borden kijken wanneer enz, en die zijn erg gaaf!!
Gratis toegang, alleen de drankjes zijn wel duur.
Pacha vindt ik niet zo'n aanrader, waar je mag staan wordt bepaald door je portomonnee, hoe meer geld je neer legt, hoe verder je mag staan, dat werkt echt met hekjes. Daarnaast is de muziek te hard en zijn er zo vreselijk veel mensen in gestampt dat je niet kunt dansen, zeker bij bekende DJ's. Ik vindt de club Space leuker en vele malen mooier.
Verder moet je een keer op Bora Bora zijn geweest. Je weet niet wat je ziet...
Let wel, een cola kost zeker een tientje dus ga niet te lang, maar rond een uur of 5 's middags stroomt het helemaal vol, dj's draaien en je ziet de raarste figuren helemaal los gaan.
Pas wel op want er wordt daar veel, heel veel drugs gebruikt. Wel fantastisch om even te zien, want de mensen daar gaan echt los, maar ik was na 2 uurtjes wel snel weer weg