Kitty__ schreef:In principe zijn de Center Parcs parken autovrij. Het is mogelijk een parkeerontheffing te krijgen (speciale parkeerkaart) wanneer u kunt aantonen slecht te been te zijn, zodat u bij uw huisje kunt parkeren. Een parkeerontheffing wordt gegeven door de parkreceptie (bij aankomst) door een invaliditeitskaart of een doktersverklaring te tonen. Indien u hier niet over beschikt, dan kunt u bij u boeking natuurlijk aangeven om een huisje dicht bij het Market Dome te reserveren.
Dit is iets wat ik op de site van centerparcs gevonden heb.. ik denk dat je het beste dus even naar het park kunt bellen voor meer duidelijkheid
Maar dat is niet echt mijn vraag 
Mijn oma komt gewoon rond dezelfde tijd aan als wij: als je dus gewoon allemaal met je auto het park op mag om je spullen bij het huisje te brengen. Alleen mijn moeder en stiefmoeder zitten dus in die auto en willen dan even helpen en een bak koffie drinken en dan gaan ze weer.
Maar vorig jaar moesten we onze incheck papieren in de auto laten zien bij het oprijden van het terrein. Dan checken ze met hoeveel mensen je bent en je boeking en dan mag je doorrijden. Mijn broertje was toen ook in zijn eigen auto en toen heb ik gewoon op de boeking ook zijn kentekennummer gezet en toen hij dus een half uurtje later aankwam mocht hij ook doorrijden. Dat ga ik nu dus precies hetzelfde doen, alleen komen er nu meer mensen aan dan waarvoor wij betaald hebben. Dus kans dat ze mijn moeder en stiefvader niet doorlaten en oma ter plekke moet uitstappen. Vervelend voor oma, maar ook voor mijn moeder en stiefvader die toch 2 uur moeten rijden.
Het gaat dus niet echt om of er een auto het terrein op mag, dat weet ik al. Het gaat erom of er mensen het terrein opmogen om iemand weg te brengen.
[edit] Thanks Jolliegirl!