De volgende zomer willen een vriendin en ik met zijn tweeën op vakantie, we zijn dan 19. Dit wordt onze eerste vakantie zonder ouders, waarbij we dus volledig zelfstandig op vakantie gaan. We willen zoiezo naar het buitenland, ergens heen waar we nog niet zijn geweest. Ergens aan het strand, met zwembad, leuke plaatsjes in de buurt en in de buurt dingen om te gaan doen. Het wordt een relax vakantie maar we willen niet alleen maar op onze luie reet in het zand zitten, kortom: beetje relaxen, beetje cultuur, beetje sportief. Liefst in een hotel/appartement, mag ook een goede all-in-clusive zijn. We willen ook wel 2 keer uit, maar zijn niet op zoek naar een of andere look a like Chersonissos met Pietje Patat op de hoek (houden we totaal niet van). Ons budget voor het verblijf zal max. 1000,- zijn, en we gaan ong. 8 dagen.
Hebben Bokkers tips voor ons, het wordt immers onze eerste vakantie..
Waar moeten we opletten als we een appartement gaan boeken? En hoe weten we zeker dat de informatie op de site overheen komt met de werkelijkheid? Hoe komen we niet voor onverwachte verassingen te staan? En waar moeten we nog meer opletten? Zijn reisorganisaties zoals Neckermann enz. wel betrouwbaar?
Ik heb namelijk geen zin om red mijn vakantie te moeten bellen en het kost natuurlijk een hoop geld...
Alvast bedankt voor de reacties!