mijn vriendje en ik hebben afgelopen week een vakantie geboekt naar Griekenland in kos-stad. op Kos. (duh

Wij waren van plan om een chille strandvakantie te hebben, lekker de toerist uithangen op strandje zitten etc. etc.
Ook houden wij ontzetten van lekker uit eten en op terassjes zitten. Beiden hebben we de pest aan het hele massale toeristische dus de mevrouw van het reisbureau raadde ons deze vakantie aan.
Nu ging ik dus even zoeken op internet en aan mensen in mijn omgeving een beetje rondvragen of ze kos-stad toevallig kenden.
Nou blijkt er dus alleen rots-strand te zijn. Althans groten deels. En blijkt het een soort party stad te zijn. Met dronken engels en alles erop en eraan. Niet helemaal wat wij ervan hadden verwacht.
Nu vraag ik me af of dit zo is, misschien overdrijven deze mensen wel gewoon en is het een prima eiland om gezellig met z'n tweeen een fijne vakantie te hebben en niet midden in het feestgedruis te zitten.
Dus, jullie meningen! Wie is er in kos-stad geweest en kan mij vertellen of dit wel geschikt is

Liefs, eileen.