We hadden al iets bedacht, een reis door Rusland, maar mijn vriend heeft besloten 3 weken toch te lang te vinden, dus nu kunnen we (lees: kan ik) wéér opnieuw beginnen met zoeken.
Ieder apart op vakantie zou ik prima vinden (sterker nog, ik zou komende zomer mijn 'droomvakantie' naar Vietnam doen, alleen op rondreis), maar hij ziet dat echt niet zitten, dus dat kan niet.
De enige voorwaarden zijn betaalbaar (1200 euro p.p. als max), goed weer, en geen camping (tenzij hele bijzonder camping/locatie). Alle soorten vervoer zijn mogelijk, inclusief camper.
Wensen zijn:
Gezellige terrasjes voor 's avonds in de buurt
Zwemgelegenheid (niet de zee) (niet noodzakelijk)
Natuurgebieden in de omgeving
Niet extreem toeristisch, zeker niet in een groot uitgaansgebied
Mijn vriend wil niet de hele vakantie op één plek zitten (dus vliegtuig-hotel en dan 2 weken in één stad rondlopen), ik wil niet alles aan het lot overlaten en geen flauw idee hebben waar ik terecht kom. Een last-minute is dus ook geen optie.
Klinkt niet zo moeilijk, zou je denken..maar is het toch wel. Frankrijk, Turkije en Egypte willen we allebei niet. Spanje en Italië wordt te duur. Balkanlanden zijn we beide meermaals geweest, dus heeft niet direct de voorkeur. En we willen toch wel iets verder dan België/Duitsland/Luxemburg.
Voor mijn gevoel heb ik elke bestemming al tig keer bekeken en is het meeste te duur en de rest vindt één van ons niet leuk. Mijn vriend is slecht in zoeken dus heeft sowieso weinig suggesties, en ik weet het inmiddels ook niet meer.
Help?