Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siskiz schreef:Ik ga naar Brösarp in Skåne. Als ik op de website van ryanair kijk ziet dat er idd al een stuk goedkoper uit. Er staat dat de totale prijs 28,99 euro is, dus incl. heffingen, maar is dat alles? Ik heb geen verstand van vliegen dus ik weet niet of er nog meer bij komt...
citroen schreef:Bij Ryanair moet je er geloof rekening mee houden dat de prijs zonder koffer is. Daarvoor moet je een bepaald bedrag extra betalen !
Karin schreef:citroen schreef:Bij Ryanair moet je er geloof rekening mee houden dat de prijs zonder koffer is. Daarvoor moet je een bepaald bedrag extra betalen !
Handbagage tot een bepaald gewicht (en afmeting) is gratis. Ruimbagage moet ingecheckt worden en daar betaal je idd voor.
Maar dan nog kom je niet aan een bedrag waarmee je vliegt met KLM of een andere maatschappij waarbij bagage wel bij de prijs in zit.
Siskiz schreef:Ik heb even op de site van ryanair gekeken en de bagage prijs is idd te overkomen. Ik kan wel vinden welke prijs bij een gewicht hoort, maar ik kan de bijbehorende afmetingen niet vinden... Heb je enig idee waar dit staat?
Karin schreef:Dit is wel een nuttige site: http://www.skyscanner.nl/luchthavens/se ... weden.html
Brösarp ligt redelijk dicht bij Kristianstad, maar vanuit Nederland gaan er geen vluchten naar Kristianstad. Naar Malmö trouwens ook niet, en meer vliegvelden liggen daar niet in de buurt.