Vervoer: Vliegen zien we niet zo zitten i.v.m. de prijs (en vliegangst
) en ook een hele dag in een bus zitten heeft niet onze voorkeur. We zitten qua vervoer dus voornamelijk te denken aan het openbaar vervoer of eventueel (als zo kortdag nog plaatsen te regelen zijn) van die hogesnelheidstreinen. Daarbij willen we de reistijd wel een beetje beperkt houden. (Denk aan: niet om zes uur al vertrekken en om elf uur 's avonds pas weer uit de trein stappen.)Kosten: Helaas hebben we geen oneindige bergen geld in de achtertuin liggen
Dus het moet een beetje op een budget. Nou zitten we qua verblijf te denken aan een Youth Hostel (kom even niet op de Nederlandse naam
), dus dat hoeft niet belachelijk veel te kosten. Maar dat betekent dus wel dat we niet ergens heen willen waar alles ongelofelijk veel kost.Wat vinden wij leuk? Nou, we zijn in ieder geval niet 't type om tot diep in de nacht uit te gaan, ons lam te zuipen etc. Musea daarentegen zijn wel weer heel leuk, shoppen ook. En er moet ook voor een vegetariër lekker uit te eten zijn.
Alvast bedankt als je wil meedenken!
Alle tips en ervaringen zijn welkom

En anders heb je speciale retourtjes, €35,-
En ik ga er vanuit dat je niet de normale trein bedoelt, Fiffil? (Benthe was 't toch?
) Rome wil ik ook absoluut ooit nog heen, maar dat lijkt me qua reistijd niet te doen
Welke boot bedoel je dan, die van Hoek van Holland? Zit nu ook weer op de site van HiSpeed te kijken en die gaan ook recht naar Londen... Hangt ook wel weer een prijsje aan, maar toch al minder dan als je ergens heen gaat vliegen. En Londen is leuk
Mmmm, wordt ik ook wel weer enthousiast van..
en er zijn leuke musea, ik vind het echt een mooie fijne stad. niet zo ver nee.. De Antwerpen Zoo ben ik nog niet geweest maar zit ook in de stad.
Maar al met al was het een leuke ervaring, dus misschien dat dat nog wel wat is...