ik ben van plan om met mn beste vriendin 2.5 week te gaan backpacken door griekenland. beetje island hoppen! we wilden eigenlijk 3 of 4 weken gaan maar kunnen van ons werk niet meer vrij krijgen helaas.
ow das idd wel erg jammer dat je niet langer vrij kan krijgen zal vast een leuke ervaring zijn....ik ga maar 10 dagen maar voor mij lang zat ga namelijk zonder mijn dochter van 4.
_JY_
Geplaatst: 11-03-12 18:24
Ik ga in de meivakantie naar Griekenland met school. We maken dan een 'rondreis' door Griekenland, eigenlijk alleen maar vasteland, maar dat maakt me niet zo uit. We gaan in ieder geval naar: Athene, Nafplio, Mykene, Nemea, Kaiafas en Delphi. Heb er echt heel veel zin in!
Ik ga in september naar corfu naar het hotel Marbella beach (rare naam mr lijkt niks mis mee ) heb al een reeks Griekse eilanden gedaan mr het is daar echt mooi en ieder eiland heeft zo zijn charme, zo ben ik naar Kos gegaan, Samos en Kreta en was altijd heel tevreden over mijn vakanties @ rachelll: mijn moeder is vorig jaar met haar partner naar dat hotel geweest (als ik het me goed herinner) en ze was er heel tevreden over
Ik ga 13 augustus naar Corfu Ben zelf nog nooit op Corfu geweest, dus geen idee wat ik me er bij moet voorstellen (toerisme etc) Vorig jaar ben ik wel naar Samos (stad) geweest, was ook heel erg leuk alleen weinig toeristen
Wiannaber
Geplaatst: 23-03-12 11:36
Ik ook 18 augustus! We gaan naar het vaste land, Epidavros (1,5 uur rijden van Athene)
Wij gaan met de auto. Dus eerst een weekje Italie en dan over met de boot!