Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SSDesign schreef:Marit, op welke camping zat jij dan?
SSDesign schreef:Hmm dan heb ik met Terpstra heel andere ervaringen dan jij MaritJammer.. Wij hadden overigens genoeg ruimte om onze tent (zo'n ingerichte 4 persoonstent). Misschien scheelt het dat wij de hele week alleen maar zon gehad hebben?!
Marit schreef:Dat is mijn mening omdat het meerendeel op de camping rond de 16 jaar was. Dus mij lijkt het niet erg leuk als je 20 bent. Maar dat vind ik
Marit schreef:Ik raad Terschelling absoluut niet aanUitgaan daar is leuk maar die camping vond ik echt een ramp. 14-jarigen zullen zich ook niet erg vermaken op die camping en als je boven de 18 bent is Terschelling helemaal geen aanrader.
wereld schreef:Marit schreef:Verder was er eigenlijk niks te doen op Terschelling behalve fietsen en de duinen in. .
Niks te doen? Wat voor dingen zou je dan willen doen, wat hier niet te doen is?
Er is zat te doen, maar mischien ben je gewoon niet verder geweest dat de camping en de kroeg...
Marit schreef:SSDesign schreef:Marit, op welke camping zat jij dan?
Ik zat op Terpstra. Heb van zowat iedereen die daar stond gehoord dat ze blij waren dat ze naar huis mochten. Het is gewoon geen doen in een tent, geen enkele ruimte eromheen, buren aan elke kant met 1m tussenruimte, herrie en muziek de héle dag en nacht.
Een hele ervaring, maar een hele dag op die camping was echt niet te doen. Verder was er eigenlijk niks te doen op Terschelling behalve fietsen en de duinen in. Strand kon ook niet, vanwege het weer.
Dus nee, Terschelling zou ik echt niet doen.