Vakantie jongerne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dreamgurliee

Vakantie jongerne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 21:39

Hallo,
we zijn met een stuk of 10 jongeren van 14 tot 18 jaar
en willen graag ergens een huisje huren voor 1 weekje of 4 dagen in de zomervakantie maar de meeste groepsaccomodaties zijn niet voor jongeren, graag willen we ook iets vrijstaand aangezien we vaak gaan stappen of laat op blijven en niemand tot last willen zijn
Hebben jullie een idee of een site ik zou t graag willen bekijken ?

Groetjes

Marit

Re: Vakantie jongerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:41

Willen jullie naar het buitenland?

dreamgurliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 21:42

Nee dat zozeer niet, Belgie of Duitseland of Nederland aangezien er 1 jongen van 14 bij zit..

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:43

Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag? En hoeveel zijn er minderjarig?
Denk trouwens dat je het beste gewoon op google kunt zoeken naar jongeren vakanties.

dreamgurliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 21:45

ik ben zelf 15 word 16 voor de zomervakantie

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:48

Wij zijn naar Terschelling geweest op een camping (Terpstra), dat was echt top! Wij waren toen allemaal 16.

dreamgurliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 21:50

Ja er is een camping waar eerder vrienden van me heen zijn geweest;
Appelhof
ofzoiets dit ligt ook in terschelling, is wel van 15 tot 21 jaar, maar volgens mij wordt die jongen nog 15 voor de vakantie

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:52

Terschelling is zeker een aanrader ben ik zelf ook geweest toen ik 16 was je kon er leuk stappen en de camping was ook erg gezellig

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:35

LZP >> BEU

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:42

Ik raad Terschelling absoluut niet aan :') Uitgaan daar is leuk maar die camping vond ik echt een ramp. 14-jarigen zullen zich ook niet erg vermaken op die camping en als je boven de 18 bent is Terschelling helemaal geen aanrader.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 08:36

Marit, op welke camping zat jij dan?

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:44

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:45

vakantiveilingen ?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:58

SSDesign schreef:

Ik zat op Terpstra. Heb van zowat iedereen die daar stond gehoord dat ze blij waren dat ze naar huis mochten. Het is gewoon geen doen in een tent, geen enkele ruimte eromheen, buren aan elke kant met 1m tussenruimte, herrie en muziek de héle dag en nacht. :')
Een hele ervaring, maar een hele dag op die camping was echt niet te doen. Verder was er eigenlijk niks te doen op Terschelling behalve fietsen en de duinen in. Strand kon ook niet, vanwege het weer.

Dus nee, Terschelling zou ik echt niet doen.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:20

Hmm dan heb ik met Terpstra heel andere ervaringen dan jij Marit ;) Jammer.. Wij hadden overigens genoeg ruimte om onze tent (zo'n ingerichte 4 persoonstent). Misschien scheelt het dat wij de hele week alleen maar zon gehad hebben?!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 09:59

Ik zie hier boven dat er meerdere jongeren campings worden genoemd, maar daar word de 14jarige waarschijnlijk niet toegelaten.
De meeste jongeren campings hebben namelijk het '16+ met 1 uitzondering beleid'
Dus: iedereen moet 16+ zijn, er mag maximaal 1 van de groep 15 jaar zijn.

Tja, ik weet hoe moeilijk het is om iets te zoeken waar jongeren worden toegelaten.
Er is dus iemand 18 jaar?
Dan moet het geen probleem zijn, die mag dan bijvoorbeeld wel boeken bij Landal greenparks :)
Roompot kan niet, dat is 21+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:57

SSDesign schreef:
Hmm dan heb ik met Terpstra heel andere ervaringen dan jij Marit ;) Jammer.. Wij hadden overigens genoeg ruimte om onze tent (zo'n ingerichte 4 persoonstent). Misschien scheelt het dat wij de hele week alleen maar zon gehad hebben?!

Ja dat heeft er ook mee te maken, wij hadden echt snert weer.. Heb met jassen aan gelopen. We hadden ook een eigen tentje dus we stonden op het achterste veld en daar had je dus 0 ruimte. Uitgaan daar vond ik overigens echt top, maar zo'n camping doe ik nooit meer :')

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:57

Marit schreef:
Ik raad Terschelling absoluut niet aan :') Uitgaan daar is leuk maar die camping vond ik echt een ramp. 14-jarigen zullen zich ook niet erg vermaken op die camping en als je boven de 18 bent is Terschelling helemaal geen aanrader.

>;)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:58

Dat is mijn mening omdat het meerendeel op de camping rond de 16 jaar was. Dus mij lijkt het niet erg leuk als je 20 bent. Maar dat vind ik :D

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:59

Marit schreef:
SSDesign schreef:
Verder was er eigenlijk niks te doen op Terschelling behalve fietsen en de duinen in. .

Niks te doen? Wat voor dingen zou je dan willen doen, wat hier niet te doen is?
Er is zat te doen, maar mischien ben je gewoon niet verder geweest dat de camping en de kroeg...

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:01

Marit schreef:
Dat is mijn mening omdat het meerendeel op de camping rond de 16 jaar was. Dus mij lijkt het niet erg leuk als je 20 bent. Maar dat vind ik :D

Nee Marit, nu zeg je dat je bedoelde dat het op de camping niet leuk is als je 20 bent, maar je zei duidelijk:

Marit schreef:

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:41

wereld schreef:
Marit schreef:
Verder was er eigenlijk niks te doen op Terschelling behalve fietsen en de duinen in. .

Niks te doen? Wat voor dingen zou je dan willen doen, wat hier niet te doen is?
Er is zat te doen, maar mischien ben je gewoon niet verder geweest dat de camping en de kroeg...

Mijn vriendin en ik hebben fietsen gehuurd en we hebben letterlijk het hele eiland gezien. We zijn overdag zelden op de camping geweest. Maar ik vond buiten leuke fietstochten maken dat er overdag weinig te doen was. Maar dat kan ook te maken hebben met jet slechte weer dat wij hadden, zoals ik al zei. Het is echt een prachtig eiland maar in combinatie met zo'n camping is het al heel anders.
De stormvogel waren we elke dag te vinden, en zat leuke restaurantjes. Maar voor een week uitgaanvakantie op zo'n camping vind ik Terschelling niet zo fijn.

Ik vond Terschelling een heel avontuur maar ik zou het niet aanraden. Zo mag ik er toch over denken? :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:41

Misschien camping Dennenoord in Ommen? Is volgens vrienden van me ook erg gezellig :)
Website kan je op google wel vinden :)

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:45

Ik ben 2x naar terschelling geweest.
Keer 1 was een dikke 10! hele week stralend mooi weer dus kun je buiten leven.
Keer 2 was een 4! Hele week regen en kou en moet je binnen zitten en krijg je ruzzie en chaggarijnigheid.

Dus als de weersvoorspellingen goed zijn, zeker terschelling gaan! Ziet het er slecht uit, laten zitten!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 10:54

Marit schreef:
SSDesign schreef:

Ik zat op Terpstra. Heb van zowat iedereen die daar stond gehoord dat ze blij waren dat ze naar huis mochten. Het is gewoon geen doen in een tent, geen enkele ruimte eromheen, buren aan elke kant met 1m tussenruimte, herrie en muziek de héle dag en nacht. :')
Een hele ervaring, maar een hele dag op die camping was echt niet te doen. Verder was er eigenlijk niks te doen op Terschelling behalve fietsen en de duinen in. Strand kon ook niet, vanwege het weer.

Dus nee, Terschelling zou ik echt niet doen.

Dat had je kunnen verwachten als je naar een jongeren camping gaat :9