Ik ben er geweest in 2010. Was super leuk maar ook heel erg vermoeiend, wij sliepen daar gewoon op het eiland. Er zijn geen aparte campings dus je ligt gewoon zo'n beetje tussen alle podia of aan de rand van het eiland. Ik kan je vertellen dat ik geen moment stilte heb gehad, ook snachts niet en dat 7 nachten lang
Je kan vast ook in een hotel in de stad, maar ik vind daar slapen er wel een beetje bij horen. Er gaat ook een boot naar de stad.
Je kan inderdaad met vliegtuig of trein (gaat volgens mij een speciale festivaltrein heen) maar ik was met de auto. Wij zijn aan een stuk door daarheen gereden en dat zou ik wel een beetje afraden. Je mag met de auto het terrein op om je spullen te droppen, en wij hebben hem daarna op een parkeerplaats bij de supermarkt gezet. Die supermarkt is best dichtbij en ook handig om eten en drinken te halen.
Verder is het een heel leuk festival met goede en relaxte sfeer, lekker eten, wel erg veel Nederlanders. O en het was er bloedheet, hou daar ook rekening mee.