dag toeren maken met toeristen en helpen in het restaurant etc. en kosten en woning kost ons dan niets!
ik heb er echt zo veel zin in!
mijn vakantie kan nu niet meer stuk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Welke opleiding doe je als ik vragen mag iets met toerisme of paarden ?
Ben er zelf afgelopen zomer geweest het is echt zo mooi!
Voor hoe lang gaan jullie?
als het goed is heeft mijn klasgenoot dan haar rijbewijs gehaald en kunnen we mooi toeren door ijsland! die walvissafari is helemaal in het noorden toch? wij zitten zelf ongeveer 50 minuten rijden van de hoofdstad vandaan. 
), overigens moet je 20 zijn om alcohol te mogen drinken/kopen.
) is de goedkoopste supermarkt op IJsland alleen hebben ze 'm niet overal, in Reykjavik en omstreken zitten er iig wel een aantal.
)
Ook ga je langs het puffin eiland erg leuke dieren en maar een bepaalde periode te zien in IJsland!
En de golden circle is indd echt de moeite waard! Geyser & Gulfuss zijn prachtig!
.
Was echt een super gave tocht om te doen alleen best eng als je je bedenkt dat er overal spleeten van 80meter diep kunnen zitten

Erg leuk winkel centrum niet mega groot en van alles te koop!
! Let er wel op dat als je paardrij kleren mee neemt deze gewassen moeten worden op een tepratuur van 40graden of hoger, volgens mij moest je hier dan ook een bewijsje van mee nemen.. 
.. weetje misschien ook of je goed bereik hebt met je telefoon? i.v.m. buitenritten die ik dan moet gaan houden?
tenzij ik het dal uit ging (en dat was niet zo heel vaak, 16 km verderop, dichtstbijzijnde stadje 30 km).
Aan het begin van het dal hadden ze dus wel bereik, maar bij ons zaten er heuveltjes tussen en dat werkte niet.
Ook in het binnenland.
ik heb geen enkele keer gebeld/ge-sms't toen ik daar zat, had mijn laptop mee dus kon wel mailen/msn'en.