Droomster schreef:Ik[i]
En laat die Afrikanen geen touwtje om je vinger doen om een armbandje voor je te knopen, want het enige wat ze willen is geldgeldgeld. Ook zal je lastig gevallen worden door een soort zigeunervrouwtjes met petities, of je even je handtekening wilt zetten. Niet doen!!
Ze lopen overigens door heel Parijs en staan vooral bij de grote attracties... (Tja, wij wisten al meteen dat het foute boel was. Maar vele mensen trappen er toch nog in...)
Wij zijn ook 3 weken geleden ook in Parijs geweest en vind dit echt zo jammer van toch een mooie stad.
Mijn zoon werdt steeds elke keer lastig gevallen door de Afrikanen en ik steeds door de romavrouwen.
En geen 1x maar wel een keer of 30 op 1 dag en dan wordt je het toch wel zat.
De roma vrouwen die op hun knieen liggen op te bedelen op de Champs is toch geen gezicht
Bij de Sacre Coeur als de 1e trapje oploopt bij de hekken staat het vol van de Afrikanen en je komt er niet langs zonder lastig gevallen
te worden en wij hebben zeker 10 minuten staan te kijken of ze dit bij elke toerist deden en idd dat deden ze.
En dan nog boos worden als je zegt dat ze moeten ophoepelen
Nee helaas voor ons geen Parijs meer en ik snap niet dat de Franse regering hier niks (zichtbaar) aan doet.