Mijn vriend en ik hebben poosje terug een reis geboekt naar Kenia
We gaan as November 3 dagen naar Bamburi Beach (Mombasa), dan 4 dagen op privesafari (Amboselli, Saltlick, Tsavo east&west), en tot slot weekje naar Kole Kole resort aan Diani Beach.. In totaal gaan we dus 2 weken naar Kenia (Oost/Midden/Zuid)Maar in het licht van de droogte en hongersnood daar (zie het nieuws, reclames giro 555 enz) maak ik mij een beetje zorgen of deze vakantie uberhaupt wel door kan gaan. Weet iemand of er al negatieve reisadviezen zijn gegeven? (Nog geen contact opgenomen met reisbureau).
November lijkt nog ver weg, maar het schijnt al 16maanden niet te hebben geregent daar dus ik heb er niet zo veel vertrouwen in dat het voor November nog flink gaat regenen daar..
Zijn er bokkers die recent daar geweest zijn of ook een vakantie daar naar toe hebben geboekt?
Groetjes Megan
Ben er zelf ook geweest 4jaar geleden voor drie weken en echt geweldig!
Heb nog contact met de schoon maker uit ons hotel (Le soleil in Mtwappa net buiten de drukte in Mombassa) Zal hem zo even smse voor je hoe erg de droogte bij hem is! Me ouders zijn ook van plan om hem weer wat geld te sturen doen we elk jaar rond kerst en oud&nieuw of als het erg slecht gaat in Kenia zo als met die verkiezingen...

)
) Maar je kan daar haast niet op het strand liggen... Staat vol verkopers vond het voor 2x een uurtje leuk maar verder zou ik er niet hoeven zitten
Wij hadden bij le soleil een heel mooi groot breed strand met in totaal 2 kraampjes aan de zei kanten! Heerlijk!