Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaar schreef:Ik houd dit even in de gaten
Ben er op zich wel in geinteresseerd, maar om één of andere reden durf ik niet zo goed
Wanneer ga je naar Canyelles? Mijn nichtje zit daar momenteel, als medewerker van Cirkel
Yv_ schreef:Tuurlijk ís het niet hopeloos, Inge83. Maar dat idee krijg ik erbij door die naam. Daarom had ik in mijn andere post al gezet dat het waarschijnlijk heel anders over zou komen als dat ik bedoelde
.
Yv_ schreef:Ik denk wel dat je een ontzettend leuke sfeer hebt in zo'n groep: juist omdat het zo ongedwongen is en juist omdat je er allemaal voor hetzelfde doel komt. Maar ik vraag me dan weer af: waarom kiezen mensen voor zo'n groepsreis met allemaal vreemden? Is het niet leuker om met een vriendin of een groepje vrienden te gaan? Iig mensen die je kent?
Yv_ schreef:Een vakantie in mijn eentje zou nou bijvoorbeeld niet op nummer 1 staan van het lijstje om mensen te leren kennen.. Snap je?
Yv_ schreef:Ik kan mezelf moeilijk verwoorden, ik weet precies wat ík bedoel, maar volgens mij komt het echt heel erg vaag over. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niets tegen. Juist het tegenovergestelde: ik heb echt respect voor de mensen, om bijv. de reden dat ik het niet zou durven/willen/doen.
Yv_ schreef:Als je nu dan niet met een bepaalde excursie meegaat en je hebt ook in dat tijdsbestek geen andere excursie geboekt, wat dan? Blijf je dan achter met de mensen die die excursie ook niet hebben geboekt? En wat nou als dus iedereen, behalve jij, naar die excursie gaat? Blijf je dan alleen achter?
Yv_ schreef:Edit: En moet je echt helemaal in je eentje boeken, zodat de groep echt uit een x-aantal vreemden voor elkaar bestaat? Of zijn er bijvoorbeeld ook mensen die op zi'n reis gaan, maar dan met een bekende van hun?
Yv_ schreef:Clau, had dat laten weten, Indonesie staat ook nog op mijn verlanglijstje haha!