Oncomfortabele vliegtuigstoelen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Weissjee

Oncomfortabele vliegtuigstoelen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 17:35

Gisteren ben ik terug gekomen van een lekkere warme vakantie uit Turkije. Maar wat hebben die vliegtuigstoelen mij een rugpijn bezorgd.. |(

Op de heenweg begon het al, ter hoogte van de armleunig voor ik over de hele breedte een 'stang(??)' in mijn rug. Als ik rechtop zit dan iets boven mijn onderrug, zit ik iets onderuit dan ter hoogte van het begin van mijn schouderbladen. Daardoor kan ik dus gewoon niet lekker zitten in doe stoelen ;). Op de heenweg heb ik een iemand kunnen vinden die er ook 'last' van had. Op de terugweg was ik de enige die de stoelen niet lekker vond zitten. Ook heb ik andere stoelen geprobeerd en die zaten ook niet lekker, andere mensen vonden mijn stoel dan weer niet pijnlijk.

Kortom; ik denk dat mijn rug gewoon niet gemaakt is voor een vliegtuigstoel.. Maar herkent iemand dit 'probleem'? of ben ik de enige met een 'probleemrug'?
Laatst bijgewerkt door iefke op 13-07-11 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Spelfout uit titel

Coot

Re: Onconvertabele vliegtuigstoelen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:37

Ben wel benieuwd hoe zo'n onconvertabele vliegtuigstoel zit eigenlijk.. Nog nooit geboekt.. Zal eens kijken of dat kan bij Ryanair

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:38

Oh ben vorig jaar naar cambodja gevlogen, 12uur lang in zoon piep stoel, waar ik mijn benen niet kwijt kan.
Mijn rug kan er ook niet tegen hoor! Voelde me net een oud omaatje toen ik uit het vliegtuig stapte. Maar ligt ook wel aan de maatschappij.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:39

Nog nooit last van gehad... Met welke maatschappij vloog je?

Wel ooit hele vervelende stoelen gehad toen we vlogen met Cathay Pacific. De stoelen gaan daar niet naar achter, maar de zitting schuift naar voren, dus je zit in een soort hele onnatuurlijke bochel. Kwam echt gebroken uit dat vliegtuig, was een vlucht van 14 uur %)

Bedoel je overigens niet oncomfortabel?
Laatst bijgewerkt door Odysseus op 13-07-11 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Met welke maatschappij vloog je?
Ik vlieg volgende maand met KLM, maar dat is nog geen anderhalf uur vliegen :+

x_Elise

Ik ken alleen oncomfortabele stoelen ;)

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:40

Coot schreef:
Ben wel benieuwd hoe zo'n onconvertabele vliegtuigstoel zit eigenlijk.. Nog nooit geboekt.. Zal eens kijken of dat kan bij Ryanair

_O-

Dan kan het dak er niet af denk ik :))

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:41

Nooit meegemaakt, met KLM niet, met Ryanair niet en met Aer Lingus niet...

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:43

Ik heb alleen maar lange afstanden gevlogen (10 uur +) en nooit problemen gehad. Niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, misschien? :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:45

Alle vliegtuigstoelen zitten verrot als je het mij vraagt, of je moet business vliegen ;-)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:45

Ik heb vorig jaar een treinreis van 13 uur gemaakt in een oncomfortabele treinstoel, en benen strekken ging ook niet, dus dan zit je een tijd opgevouwen. Plus dat het nacht was, dus lezen etc ging ook niet, en slapen al helemaal niet.
Vergeleken daarbij lijkt alles comfortabel :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:46

Onconvertabel, komt dat van convertible? Een soort omzetbare/veranderbare stoel??

Ongelooflijk zeg, waar haal je het vandaan. :')

Maar sneu voor je dat je geen comfortabele stoelen had. Bij de meeste grote airlines is dit vaak wel in orde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:47

Laatste reis naar en van turkije was met KLM en pegasus airlines. Met beide geen problemen met de stoelen gehad.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:49

Wat een reacties zeg _O-

Balen dat je zo vervelend hebt gezeten. Maar wel apart dat op je ene vlucht niemand er last van had.
Hopen dat je volgende vluchten beter zullen zijn.

Met welke maatschappij heb je gevlogen?

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:50

TS maakt deze fout ook nooit meer...

Heb zelf nog nooit last gehad van een pijnlijke rug in het vliegtuig, maar heb ook nooit langer dan 4 uur gevlogen.

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:51

Ook nog nooit echt gehad. Heb al best vaak gevlogen, maar enigste wat ik irritant vind is dat je zo erg rechtop zit en dat de armleuningen zo hard zijn, maar dat is met een vest wel op te lossen :)
Kan me herinneren dat we met Air Berlin best lekker hebben gezeten! Net wat meer ruimte.

Achja, denk altijd maar liever paar uurtjes op zo'n stoel dan anderhalve dag in een auto :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:51

Zat je in een groot of klein vliegtuig? Twee jaar geleden zat ik in een Fokker en dan zit je wel op elkaar gepropt ja.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 13-07-11 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:53

Creatief geschreven inderdaad :D maar ontopic, ik heb dat nog nooit gehad, ik vond het juist erg lekker zitten _O- wel vervelend dat je er rugpijn van kreeg!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:53

Wat heerlijk kinderachtig dat mensen zo over een spelfout doorgaan, slecht weer buiten zeker. Word er zelf een beetje onpasselijk van zulk gedrag en vraag me af waarom hier geen regels tegen zijn. Vind zulke pesterijen absoluut niet grappig.

Ben wel benieuwd met welke maatschappij je vloog, die van KLM zitten best goed maar dat verschilt ook per type vliegtuig.

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:55

Zonnetje schijnt hier heerlijk.. 35 graden.. dus het is geen slecht weer hoor :D

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:00

Jij zit in Costa del Sol dus jij mag niet meedoen! en en .. pff!!! maar moet zeggen, 42 graden toen in Portugal was toen heel goed te doen. Niet zoals laatst hier in Nederland ergens in de 30 :S man.. dacht dat ik dood ging

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 18:25

x_Elise schreef:
Ik ken alleen oncomfortabele stoelen ;)

Haha ja die bedoel ik! Kreeg al niet veel op Google niet veel met m'n zoekopdracht :p. Nu snap ik waarom..

Maar we vlogen met Onur Air(als ik dit wel goed schrijf?), idd een redelijk klein vliegtuig. Andere jaren ook wel met Onur Air gevlogen maar kan menniet herinneren dat ik toen ook last had..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:26

Onur Air :x

Die stonden toch ook een tijdje op de zwarte lijst en mochten niet landen en vertrekken vanaf Schiphol?

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:30

Focussed schreef:
Nog nooit last van gehad... Met welke maatschappij vloog je?

Wel ooit hele vervelende stoelen gehad toen we vlogen met Cathay Pacific. De stoelen gaan daar niet naar achter, maar de zitting schuift naar voren, dus je zit in een soort hele onnatuurlijke bochel. Kwam echt gebroken uit dat vliegtuig, was een vlucht van 14 uur %)

Bedoel je overigens niet oncomfortabel?

Echt waar! Ik heb naar Australie heen en terug echt super gevlogen met die maatschappij! Zat echt super lekker en op de terugweg ook gewoon heerlijk geslapen! (Minpunt was het huilende kind haha, maar tja daar konden ze niet zoveel aan doen.)

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:40

Ik vond Cathay pacific geweldig, misschien had de upgrate met businessclass er iets mee te maken :p Morgen naar jamaica met arke! Ik ben benieuwd...