Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Als de totale prijs van de vlucht daarmee gunstig blijft, dan nog vind ik het teveel gedoe om voor bagage extra handelingen te moeten verrichten. Want je hebt als je op vakantie gaat inderdaad een koffer bij je.
Nou, dan vliegen we dus niet meer met Transavia
miejmoon schreef:Het gaat er alleen om als je rechtstreeks geboekt heb bij transavia volgens mij. Ik heb op Vaya geboekt en dan gelden de regels niet wat ik zo heb gelezen.
SteffiiY schreef:miejmoon schreef:Het gaat er alleen om als je rechtstreeks geboekt heb bij transavia volgens mij. Ik heb op Vaya geboekt en dan gelden de regels niet wat ik zo heb gelezen.
Klopt helemaal, als je via een touroperator boekt komt er automatisch 20 kg in het systeem te staan..(je betaald ook meer voor een ticket als je een los ticket vergelijkt)
SteffiiY schreef:Boras schreef:Als de totale prijs van de vlucht daarmee gunstig blijft, dan nog vind ik het teveel gedoe om voor bagage extra handelingen te moeten verrichten. Want je hebt als je op vakantie gaat inderdaad een koffer bij je.
Nou, dan vliegen we dus niet meer met Transavia
Het is geen extra handeling die je verricht, tijdens het boeken doe je een vinkje aanvinken bij het aantal kilo's dat je mee gaat nemen.
(easyjet,ryan air en andere low cost carriers hebben deze regeling ook)
SteffiiY schreef:moonsparkle schreef:Ik heb via oad reizen geboekt en m'n spullen opgehaald bij een toerkoop reisburea. Zou dan mn bagage er dus bij zitten?
Wanneer vlieg je? misschien kan ik morgen even in mijn systeem kijken of jouw bagage erbij zit