En nu gaat het toch echt gebeuren, 3 bokkers die ik inmiddels 4x gemeet heb, komen vanavond naar mij toe om dan morgenvroeg echt aan onze reis te beginnen. We gaan met zijn 4'en deze route reizen met de trein: Berlijn-Praag-Budapest-Zagreb-Split-Sarajevo-Belgrado-Thessaloniki-Athene-Patras-Bari-Rome-München en weer naar huis
En dit alles in ruim 3 weken. De bokkers die met mij mee gaan zijn Menino (Renske), _Pasja_ (Madelon) en Rachel_x (Rachel), meiden waar het tot nu toe goed mee klikt en hopelijk kunnen we dat over 3 weken nog zeggen! maar daar heb ik wel vertrouwen in
We hebben een blog http://interraileuropa.waarbenjij.nu/?p ... lId=334846 en als er bokkers zijn die het leuk vinden om ons te volgen, zullen we de reis ook in dit topic bij houden!

en veel plezier gewenst 
(of dat ik er zelf aan zou deelnemen, m'n moeder doet al moeilijk als ik een keer een dagje iemand wil meeten. Nu kan ze de pot op wat dat betreft, ik ben bijna 19,
Voor mensen die uitgebreidere verslagen willen hebben we de waarbenjij.nu trouwens, staat in de OP dacht ik..
. Wij hadden in Italië geen treinen gereserveerd. Moesten wij in de nachttrein (Lecce-Milaan) op grond gaan zitten/liggen, eenmaal gearriveerd in Milaan bleek dat wij niet met de eerstvolgende trein (naar Zürich waar we dan wouden overstappen naar Brussel o.i.d) meemochten. Dus de volgende trein die 4 uur later ging genomen naar Basel om daar over te stappen op de trein naar Brussel. Komen wij aan in Brussel, was de laatste internationale trein naar NL al vertrokken.
Waren toen al meer dan 24 uur onderweg.