Ergens in feb heb ik met 3 vrienden een vakantie geboekt voor half augustus. Vorig jaar ook geweest, ging prima, and all that kind of crap.
Nu lig ik met 1 van die jongens een beetje overhoop. Althans, het is opgelost maar voor mn gevoel is het een tikkende tijdbom. Durf er niet vanuit te gaan dat dit voor de vakantie op is gelost en eerlijk gezegd vrees ik een beetje dat het gewoon helemaal mis zal gaan. Gezien het ook nog eens een vreselijke stijfkop is..
Omdat mijn zelfrespect meer waard is dan een paar honderd euro ben ik niet van plan om alles maar te slikken van m omdat we nog op vakantie moeten. Als t niet gaat, annuleer ik. Basta. Nou zou het natuurlijk leuker zijn als dat me niet de volledige reissom gaat kosten want he, geld is geld en zo rijk ben ik helaas ook weer niet

Mn zus zei vandaag dat het soms scheelt als je vroegtijdig annuleert. Ik heb natuurlijk geen geldige reden (vermoed ik tenminste, zou wat moois worden als organisaties daar rekening mee moeten gaan houden) dus de kans is groot dat ik gewoon de volle mep moet betalen.
We hebben wel verzekering afgesloten voor zover ik weet, maar eerlijk gezegd heb ik er niet erg op gelet, we gingen er allemaal vanuit dat het wel zou loslopen gezien we dus vorig jaar ook al zijn geweest (waar hij, eerlijk is eerijk, ook al een enorme stoorzender was mja, was niet op een van ons gericht dus dan kijk je er toch anders tegenaan).
Dus wie heeft er een beetje verstand van? Nogmaals, ben me er van bewust dat de kans groot is dat ik gewoon de volle mep moet betalen. Als dat zo is en er is sprake van ruzie, then so be it. Ik ga uiteraard niet op stel en sprong annuleren vanwege een vermoeden. Maar zoals het er nu uitziet heb ik er geen trek in om nog met hem op vak te gaan en 13 dagen mee in een appartementje te bivakkeren..
Alvast heel erg bedankt voor het delen van jullie kennis