Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sazsie schreef:Ook ik ken het probleem, met settelende vrienden en gebrek aan eigen vriendjeIk heb nu ook weer een singlereis geboekt, al gaat er dit keer nog een mede bokker gezellig mee. We vertrekken 28-8 naar Kroatie, voor 8 dagen. Je bent welkom aan te sluiten
Wij hebben geboekt bij Estivant.
Mijn ervaring is dat singlereizen echt super gezellig zijn, je hebt in zo'n groep altijd wel een aantal mensen waarmee je een klik hebt. Plus als je even je eigen ding wil doen, is daar ook gewoon ruimte voor.
Ik ben dan zelf weer niet zo'n held dat ik alleen zonder georganiseerde reis op pad zou gaan, dat vind ik dan weer net iets te spannend.
Inge_83 schreef:Ik ben vorig jaar met Estivant naar Porec geweest.
Was echt super; Venetië, Plitvice, boottochtje Rovinj en Vrsar, waterskiën.
Mijn tip: val niet in slaap in de bus naar en van Plitvice (zolang het licht is dan), want is echt een indrukwekkende trip.
jessie84 schreef:Ik heb ook zo n probleem maar ik wil op paardrijvakantie.Maar de meeste die ik ken hebben kinderen of geen geld.Zit er nu ook over tedenken alleen tegaan maar eigenlijk vind ik het niets.Op plaats van bestemming zou wel lukken maar het reizen het is toch altijd handig als te tegen iemand aan kan praten.