Ervaringen met Fox.nl ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vroli1

Ervaringen met Fox.nl ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 17:18

De organisatie in kwestie:
http://www.fox.nl/groepsreizen/default. ... oepsreizen

Ik ben hard aan het overwegen om mee te gaan met zo'n groepsreis naar Java en Bali.. ik ben dan alleen (heel misschien met z'n 2en)
Heeft iemand ervaring hoe zoiets in zijn werk gaat? of ben je daadwerkelijk met fox reizen mee geweest op zo'n groepsreis?

Ik zou heel graag iets meer willen weten voordat ik offertes ga aanvragen etc :)

bvd!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 19:51

Ik heb geen ervaring met Fox, maar wel met Summum. Afgelopen jaar heb ik een rondreis gemaakt door Costa Rica en de reis van Fox is een aantal keren gelijk met ons op gegaan (dwz zelfde hotel, zelfde reisroute). Tijdens het vergelijken heb ik ook bij Fox gekeken, maar prijstechnisch gezien toch voor Summum gekozen. Achteraf ben ik daar heel erg blij om geweest, want Fox had minimaal de helft van de hotels/ lodges hetzelfde als Summum. (en eerlijk is eerlijk, dan zou ik het jammer vinden als ik meer zou betalen dan strikt noodzakelijk)
Waarschijnlijk is het een vooroordeel dat ik uitspreek, maar ik heb erg het gevoel dat de reizigers van Fox een hogere gemiddelde leeftijd hebben dan de reizigers van Summum. Dat was tijdens onze Costa Rica rondreis zo en tijdens het programma "wie is de reisleider" had ik dat gevoel ook. Het is natuurlijk erg afhankelijk van de groep, maar ik geloof dat ik persoonlijk bij de Fox groep in Costa Rica nauwelijks tot geen aansluiting had gehad en dat had ik met de Summum groep wel.