Weet niet meer wereld is te groot wat moet ik zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Weet niet meer wereld is te groot wat moet ik zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 13:35

Nou heb dus een hele makkelijke hubbie die roept standaard zoek jij het maar uit.

En dan zit je daar met de reisgids waar gaan we heen. Ik weet het niet meer en word dus helemaal gek van mezelf.
Het enige wat ik wel weet is dat ik klaar ben met Azië die sla ik paar jaar over

De keuzen is gevallen op het continent Zuid-Midden- Amerika

Ik dacht dat ik er uit was het zou Ecuador worden later weer Brazilië met Manaus en toen en toen weer Chili bijna geboekt
Ik weet het echt niet meer en waar ik goed aan doet.

- wil graag Amazone in maar ook Andes..en die 2 gaan niet samen. verder wil ik liever 1 land doen dus niet 5 landen in 3 dagen want ik zie een land liever goed dan half

Waar zouden jullie heen gaan en waarom

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:36

Wil je emigreren of op vakantie?!?

tita

Re: Weet niet meer wereld is te groot wat moet ik zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 13:36

:D laten we maar vakantie doen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:37

Ik kan niet voor je kiezen, maar kun je niet een voor- en nadelen lijstje maken? Of als het uiteindelijk niet mogelijk is om te kiezen, gewoon een dartpijltje gooien en kijken waar ie terecht komt? :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 13:41

:n onmogelijk ben nu nonstop al 7 weken bezig elk reis heeft zijn nadelen en voordelen en iedere x schiet ik in de stress maar wat als ik daar nooit meer kom...dan zie ik alleen dat

Dus eigenlijk ben ik ook wel nieuwsgierig naar verhalen van bokkers die daar zijn geweest het is al heel wat dat ik een continent heb en mijn collega begon over Afrika ...riep nog haal me niet van mijn continent af :')
Laatst bijgewerkt door tita op 26-01-11 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:41

Zo'n man heb ik ook ;). Ik weet of jullie in een groep willen rondreizen, maar op de website van Sawadee staan echt waanzinnige reizen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 13:42

Ja met groep ik heb de volgende geselecteerd

-djoser
-shoestring
-baobap
-fox
-koning aap

Ik ga met een van de toeroperators sawadee is echt te duur voor wat ze bieden

Veline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:43

Ik weet niet hoelang je hebt, maar Chili en Argentinie zijn goed te doen en ontzettend mooi!!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 13:47

Klopt maar ik wil geen combinatie de Chili reis wil ik alleen doen als die van zuid de woestijn naar beneden gaat Patagonië deze had ik een optie en besloot op het laatst niet te doen want met paaseilanden bij kwam ik uit op de 4000 euro per persoon excl vakantiegeld

Argentië trekt me niet. Dus Chili en Argentinië worden het hem niet net zo min als Brazilië ik wil daar perse naar Manaus en niet iedereen gaat daar naar toe

Eigelijk is mijn grootste twijfel nu Ecuador versus Costa Rica terwijl het daarvoor Ecador versus Brazilië was maar Panama gaat me ook trekken en zo komen er steeds meer landen bij terwijl Hubbie stijf zijn kop houdt
:( zoekt maar uit schatje blijf je onder de 23 dagen en onder de 3000 euro kale reis...jaaaa :( nog even want ik heb al weer zitten neuzen met de Camper naar New Zeeland snappen jullie me nou dat ik dit eigenlijk niet alleen kan

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:06

Wat een luxeprobleem ha ha. Erg vervelend voor je.

Ik weet niet of je Wie is de mol kijkt, maar die zijn in El Salvador en dat ziet er prachtig uit. Mooi groen, veel kleur. Schitterend.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:11

gewoon ecuador + galapagos boeken, succes met je keuze!! (idd niet te lang over nadenken, wordt je helemaal kriegel van en alles is leuk, als het goed is kun je de komende jaren ook nog een vakantie boeken? heb hier ook een verlanglijstje liggen en zo zien we elk jaar wat)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 14:30

Galapagos gaat het niet worden ik word al zeeziek van varen in de sloot en Galapagos is 5-8 dagen op de boot zitten en dan mag je die ruwe zee oversteken en ik vind dat te duur zit je meestal aan de 3500 euro

is een luxe-probleem maar toch ik word er gek van

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:37

hahaha! nou ja ecuador alleen dan? of ecuador & peru? je komt er vast wel uit!!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:42

Ik heb hier het boekje 'De wereld in 27 vakantiedagen - de reisgids voor de werkende mens' liggen en daar staat een stukje over Jamaica in en dat klonk echt goddelijk * gaat op zoek naar de beschrijving *

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:47

suriname staat trouwens als volgende op ons lijstje.... (om je nog meer in de war te brengen?!?!? ;) )

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:49

Peru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heel mooi land, heel lieve mensen en daar stroomt de amazone door (daar is de bron zelfs :D)
Laatst bijgewerkt door LaUrOssssss op 26-01-11 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:52

Mijn ouders zijn naar Costa Rica geweest en hebben echt een geweldige vakantie gehad. Veel wilde dieren gezien en veel echt ervaren. Ook heel wat cultuur geproeft, voor hun een top vakantie dus.
De foto's zagen er dan ook echt heel gaaf uit, zou er zelf in iedergeval graag een keer heen gaan:D!
Dus ik stem voor costa rica haha.

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:57

De wereld is groot, er is veel keuze in bestemmingen.

Ken je Nederland en Europa? er zijn echt zulke gave mooie spannende verrassende (etc) plekjes te vinden! Zo avontuurlijk of luxe als je zelf wilt... van een niet voorbereide slingertocht door Frankrijk (bv zoek de gekste plaatsnamen) tot een luxe vakantieoord of een sneeuwschoen-trektocht in Finland (met sauna!)...

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:58

tita schreef:
De keuzen is gevallen op het continent Zuid-Midden- Amerika

:o ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:59

tita schreef:
Ja met groep ik heb de volgende geselecteerd

-djoser
-shoestring
-baobap
-fox
-koning aap

Ik ga met een van de toeroperators sawadee is echt te duur voor wat ze bieden

Kras is scherp geprijsd en is mij erg goed bevallen :)

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 00:10

tita schreef:
- wil graag Amazone in maar ook Andes..en die 2 gaan niet samen. verder wil ik liever 1 land doen dus niet 5 landen in 3 dagen want ik zie een land liever goed dan half

Waarom gaat dat niet samen? Als je naar Colombia gaat heb je beide in een, prima te bereizen. En ook nog het caribisch gebied en/of de stille oceaankust :j . Een erg mooi land!

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 00:33

in peru ook :j

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 13:08

Costa Rica en Panama met Djoser is echt een super reis. Voor meer info PB me maar :-)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 13:13

Inmiddels gaat het hier niet veel beter alweer een slapeloze nacht

Heb een reserve reis gevonden van heel Brazilië deze reis ga ik alleen doen als ik echt niks kan vinden want hij valt ongunstig midden in de week en is 2900 euries (koning aap)

Nu twijfel ik tussen Ecuador, Colombia (jawel een nieuw land) en Costa Rica (zonder panama) maar misschien moet ik toch maar naar Madagaskar....snappen jullie mij nog :roll: ik snap dat het een luxe-probleem is maar ik ben er toch graag eind feb vanaf want ik slaap slecht en puzzel alleen nog maar

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 13:16

Ga je verwarring nog groter maken....Zuid Afrika met Summum reizen is ook geweldig!!

Nee snap het wel hoor. Alles heeft zijn voor- en nadelen en er is zo ontzettend veel keus tegenwoordig. Ik zit ook ieder jaar weer alles door te lezen over waar nou mijn voorkeur ligt en wat ik echt wil zien.

Schrijf alle ideeen op een papiertje, vouw ze dubbel en gooi ze in een bakje. Haal er 2 uit....1 van die 2 wordt het. ;)